R Andersen Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Tøft prosjekt, og synes også at Laguna Seca-blå hadde vært tøft fargevalg på bilen! Ser ut som du vet hva du driver med, og kanskje du får jobben med å sveise E46 M3 skjermer på min bil også...
///Mr.X Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Skrevet Mai 15, 2013 Takk for skryt og positive kommentarer, dette er god lesning Går Biltilsynet med på S62, så blir det såklart det (Jada, Yngve- "båtmotor" er tøft ) Det viktigste er at alt blir godkjent, så det kan hende det må noe forandringer til underveis. Ang. farge blir det noe som kan minne om LagunaSeca, på en måte, men ønsker ikke å uttale meg om den enda pga 'copycats' Grunnen til at jeg har sveiset sammen M3 skjermene og Touring skjermene er at Coupe/M3 skjermene er 4-5cm lengere + massa annet også egentlig. Bak skjermene blir det også ganske så mye tilpassing, må bredde bakkanten av bakdørene for å få det like fint som OEM M3. Det er bare noen få kundebiler igjen for nå, så er det full gass på M3 skjerm-ombyggingen.
Trond.S Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Følger med i spenning som alltid når du varmer opp sveiseapparatet enten den er gammel Volvo eller BMW som får gjennomgå. Liker at du er tilbake på M3 hjubuer, det er tøft på touring. Laguna Seca liknende blir tøft og spesielt om du går for oransje blinkers for å få litt kontrast.
Bjanne Skrevet Mai 19, 2013 Skrevet Mai 19, 2013 http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-3-SERIES- ... 5d3ef697f1 her har du motoren du burde ha- alt klart. bare å klippe og lime litt så er du klar
Dirty Skrevet Mai 19, 2013 Skrevet Mai 19, 2013 http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-3-SERIES-M3-4-0-V8-S65B40A-ENGINE-MANUAL-GEARBOX-SUSPENSION-AND-BRAKE-KIT-/400488306673?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5d3ef697f1her har du motoren du burde ha- alt klart. bare å klippe og lime litt så er du klar Einar!! kjøp den der :)
///Mr.X Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Skrevet Mai 21, 2013 Takk folkens hyggelig å høre Trond, blir gule blinkers hverfall V8 blir litt overkill, for å få det enklere godkjent og en kjappere swap blir det S54 til å begynne med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå