mpoorkar Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 huff... stakakrs bil !!!Din derimot; ble nydelig med de felga og størrelsen, så bøst ut! Takk skal du ha ja sitter bra de hjula venter på plasti dippen så blir det grå felger med chrom kant. Bilen din var også veldig fin, titta igjennom tråden din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Tenkte å bestille meg m5 speil next nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Gjort litt med bilen i dag! Fjernet øyelokka og satt på led ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Pen bil. Felgene var heftige, selv om jeg ikke likte felg mønsteret helt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 du må bytte grøftlysa så de matcher AE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 Pen bil. Felgene var heftige, selv om jeg ikke likte felg mønsteret helt. Takker! vil nok se bedre ut når jeg plastdipper de gråe med chrom kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 du må bytte grøftlysa så de matcher AE Skal ordne det venter på lønning som kommer den 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Fresht;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 Fresht;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Kjørte du på gressvik nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 Kjørte du på gressvik nå? Nei.. bilen lekker bensin under rør høyre side bak + trenger service på bilen så er avskiltet og vært det en stund i og med at jeg jobber mye og får ikke tid til å fikse dette eller sendt inn på verksted før til august.. Har ikke fått tittet på noen x5/x6 heller så jeg får bytta ut audi q7 dritten... Vært en bra bil osv, men skulle aldri hørt på mamma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 Må også få sota rutene Tror det vil bli bra med soting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Møtte en mørk E39 i sta se. Med Veldig dårlig justerte nærlys. Blendet no jævlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 Møtte en mørk E39 i sta se. Med Veldig dårlig justerte nærlys. Blendet no jævlig. Åjaa nei var ikke meg! kjipt det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 Da har jeg bestilt meg supersport anlegg med 4x76mm! (er bare eksempel bildet som jeg fant, men helt like) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå