mpoorkar Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 Var veldig mye jobb, brukte fire timer i dag, skulle nesten tatt med på verksted, men jobber altfor mye og slutter seint så måtte fikse det hjemme... men snart i boks! mangler bare å sveise på siste ende potte da den måtte tilpasse diffuseren! Blir nok ferdig i morgen kveld, og legger ut et video snutt av eksos-lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 link til eksos lyden! mangler å sveise på venstre endestuss så ferdig. Men føler lyden høres ut som det er høl i eksos anlegget eller noe, hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Ferdig montert anlegget nå, trenger litt mer justering på venstre side, men ordner når jeg har mer tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2013 Fjernet emblem bak, og satt på andre lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 Det kledde bilens stil litt bedre, ja! Ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2013 Det kledde bilens stil litt bedre, ja! Ser bra ut Takker xenon til tåkelys og "hamann" leppe foran bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 Sota tåkelyset i dag, og bestilt xenon også, men ikke fått noe enda. Bestilt også leppe fra gs som jeg sjekka på posten og får det i morgen, så blir det å sende på lakk og montere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 Jeg er fornøyd Bilen begynner å bli bra utseende messig, mangler soting av ruter + få plastdippet felgene. Venter også på xenon til tåkelys som kommer om et par dager. Teknisk så trengs det service, bytte bensinslange under høyre side + justere eksos. Framover blir det å satse på å fikse teknisk før jeg soter rutene + litt andre småting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Ble bra! Åsså må du legge skjermene ned på dekk kanten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 prøvde med øyelokka igjen, burde ha eller fjerne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 Ble bra! Åsså må du legge skjermene ned på dekk kanten Planer om litt mer senk, men har ikke så mye å gå på i og med at dekka bak stikker ut av hjulbuen.. er 285 dekk bak så får ikke plass uten om spacere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2013 Bestilte meg M5 lister, følte den trengte det i og med at den har gråe med chrom linjer nå Shadowline, M5 speil + soting av ruter igjen så begynner jeg å komme i boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Ta av øyelokka, ser så mye mer stilrent og pent ut uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Ta av øyelokka, ser så mye mer stilrent og pent ut uten Hm.. når jeg ser på bildet over så er det faktisk sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 M5 listene ankommer til meg i morgen bestilte også nettopp M5 speil, så nå begynner det å komme i form... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå