Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var veldig mye jobb, brukte fire timer i dag, skulle nesten tatt med på verksted, men jobber altfor mye og slutter seint så måtte fikse det hjemme... men snart i boks! mangler bare å sveise på siste ende potte da den måtte tilpasse diffuseren! Blir nok ferdig i morgen kveld, og legger ut et video snutt av eksos-lyden :D

zbk8v3ov103t7cn8ln30.jpg

ayyei5gogy2q0otajenr.jpg

• Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
link til eksos lyden! mangler å sveise på venstre endestuss så ferdig. Men føler lyden høres ut som det er høl i eksos anlegget eller noe, hva syns dere?
Skrevet

Sota tåkelyset i dag, og bestilt xenon også, men ikke fått noe enda. Bestilt også leppe fra gs som jeg sjekka på posten og får det i morgen, så blir det å sende på lakk og montere :D

1xq69wlvr966dlzkkm0m.jpg

Skrevet

Jeg er fornøyd :D Bilen begynner å bli bra utseende messig, mangler soting av ruter + få plastdippet felgene. Venter også på xenon til tåkelys som kommer om et par dager. Teknisk så trengs det service, bytte bensinslange under høyre side + justere eksos. Framover blir det å satse på å fikse teknisk før jeg soter rutene + litt andre småting :)

9kh7edwodffcfw0jqtjw.jpg

Skrevet
Ble bra! Åsså må du legge skjermene ned på dekk kanten ;)

Planer om litt mer senk, men har ikke så mye å gå på i og med at dekka bak stikker ut av hjulbuen.. er 285 dekk bak så får ikke plass uten om spacere..

Skrevet

Bestilte meg M5 lister, følte den trengte det i og med at den har gråe med chrom linjer nå :( Shadowline, M5 speil + soting av ruter igjen så begynner jeg å komme i boks :D

oasifarr8nn1tuu0zhx5.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...