mpoorkar Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Måtte sjekke ut tråden din også, tøff og annerledes E39 ja Liker det sort! Tusen hjertelig takk hyggelig å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Monterte carbon panseret i dag! Fjerna øyelokk på lyktene da det så fælt ut med carbon panseret! Mangler å tilpasse spylene på panseret, så er det i boks! Spora opp M5 speilene istad, og de er i tyskland nå, så regner med å få de til lørdag eller fredag. Her er noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Akkurat det panseret der likte jeg absolutt ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Akkurat det panseret der likte jeg absolutt ikke. +1! Skulle da kjøpt GTR panseret når du først var igang? Ødela mykje i mine auger.. Men pen bil ellers da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Akkurat det panseret der likte jeg absolutt ikke. Hm.. jeg syns det ble bra! men smak å behag da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Akkurat det panseret der likte jeg absolutt ikke. +1! Skulle da kjøpt GTR panseret når du først var igang? Ødela mykje i mine auger.. Men pen bil ellers da Skjønner, takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 sorry men er enig med gutta her dessverre :/ bytt til det gamle panseret men er smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 sorry men er enig med gutta her dessverre :/ bytt til det gamle panseret men er smak og behag Får ha på til jeg blir lei av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Hvor kjøpte du panser og hvordan var passform? Jeg leter etter M3 uten GTR vents, men det skal lakkeres i bilens farge. Greit med lavere vekt og ingen rustfrykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Hvor kjøpte du panser og hvordan var passform?Jeg leter etter M3 uten GTR vents, men det skal lakkeres i bilens farge. Greit med lavere vekt og ingen rustfrykt Jeg kjøpte det av en her på forumet, var helt nytt og ubrukt. Han sa han hadde bestilt det fra magic styling.. I see, blir sikkert bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Monterte M5 speil idag, + får plastidip til å gjøre om "shadowline" til uka. Neste blir å levere bilen til verksted i morgen for å bytte bensin rør osv. Dårlig regnbildet her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet August 10, 2013 Forfatter Share Skrevet August 10, 2013 Tenkte å kjøpe meg justerbar senkesett, men ikke en som er veldig dyr da jeg har påkostet bilen myye mer enn det jeg burde. Kjøper også gjerne brukt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet August 13, 2013 Forfatter Share Skrevet August 13, 2013 Prøver å finne meg en e92 coupe til maks 220.000 kr. Helst M sport, fant en til 199.000 som ble solgt i det jeg ringte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet August 14, 2013 Forfatter Share Skrevet August 14, 2013 Ny bil i gården! Etter litt tenking fant jeg ut at 3 serie blir for pinglete. Ble kjøp av E60 525D original m sport med kun 110.000 telleren. Fullt utstyr! Har to dårlige bilder nå, bilen er ikke leveringsklar før til fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 Gratulerer Har kjørt E60 525d, og den går helt greit faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå