nimitz Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Jeg vurderer kjøp av E60 og lurer i den forbindelse hvordan musikkanlegget spiller i disse bilene. Tenker da på et standar anlegg. Har nå en E39 og der er ikke lyden i anlegget mye å skryte av. Lurer da på om jeg må gå for en E60 med oppgradert anlegg eller er standaranlegget bra nok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miata Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Jeg har HIFI pakken i min e61 Syns det spiller bra til å være orignal anlegg i bil. Sånn lydmessig er det vel litt denon.. Mangelfull mellomtone og ikke krystallklart.. (Sammenlignet med et 100k stue anlegg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Kommer helt an på hva slags preferanser du har. Jeg har en 2010-modell med helt standard anlegg og lyden er helt grei. Det er ingen stor lyd, men jeg sitter litt med følelsen at det er såpass bra at det bevisst ikke er gjort bedre for da hadde ikke folk villet oppgradere til dyrere pakker. Jeg er veldig lydinteressert og har gode stereoanlegg i hjemmet. Men, i bilen er det såpass mange støykilder at det er begrenset hvor mye det er vits i å bruke penger på lyd i bil synes jeg personlig. Derfor duger standardanlegget helt fint til mitt behov og ønske. Klart, det hadde vært bra å hatt bedre lyd, men det er ikke noe jeg savner veldig. Svigers har en E60 med logic7 og det er klart mye bedre lyd, men sålenge jeg ikke bor i bilen klarer jeg meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddaBMW Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Hei! Jeg har 677 pro logic 7 i min E61 og er veldig imponert av lyden i bilen min, kontra topp anlegg som f.eks. Saab og Volvo har. Jeg er ikke hifi nerd, men har vært igjennom ungdomstiden der det var anlegget som var verdifult og ikke bilen........ 677 har mye bedre lyd enn 676 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaA Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Hvis du kun har hifipakke med subbere under seter, hjelper det enormt å sette i diskanter i dørene der det skal sitt på L7 utgavene! Det var som natt og dag på min uten L7. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyCoN Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Jeg har akkurat oppgradert fra standard business, til nye subber og nye mellomtoner samt tveetere i døra. Dette på en 07 E61 520d Jeg syntes standard anlegget var helt greit. Men akkurat litt for dårlig til at jeg ble fornøyd. Jeg kjøpte ferdig høytalerpakke fra Dynabel. Og etter denne relativt rimelige og enkle oppgraderingen er jeg superfornøyd. Mye trøkk og bra diskant. Selv uten forsterker. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå