Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
Skrevet

Ser veldig bra renovert ut.

Bekjente, eller du som renoverer? Har et Alpina og Mteck ratt til E28 jeg skulle hatt renovert. Noe en kan ta gjennom deg?

Skrevet

Ser veldig bra renovert ut.

Bekjente, eller du som renoverer? Har et Alpina og Mteck ratt til E28 jeg skulle hatt renovert. Noe en kan ta gjennom deg?

pm.

Skrevet

Det rattet som du har til E46. Passer det til til E34?, jeg mener det samme rattet kom i E36 også. Og følger airbag med på kjøpet??? Ta det gjerne over på PM :)

Skrevet

Det vet jeg Vegardb17 :) Men min E34 er 94 mod, og har airbag. Mtech 2 rattet har ikke airbag. Det rattet selger mener passer E46, mener jeg passer på E34/E36 også. Mener rattet passer, men er usikker på om ledningsnettet til airbag og tuta virker da..

Skrevet

Ja hvis d aldri var noen endring på splinen på rattet på nyere e36 så vil jeg tro rattet passer på nyere e34. Men hvem er det egentlig som vil ha d rattet der i en e34? Kler ikke resten av interiøret i det hele tatt

Sent from my C6603 using Tapatalk 2

Skrevet

Det vet jeg Vegardb17 :) Men min E34 er 94 mod, og har airbag. Mtech 2 rattet har ikke airbag. Det rattet selger mener passer E46, mener jeg passer på E34/E36 også. Mener rattet passer, men er usikker på om ledningsnettet til airbag og tuta virker da..

Snodig! Har mtech 2 ratt på men e34 540 som er en 94 mod med airbag :P

★sent from my wifi microwave★

Skrevet

ja du får mtech fra e36 som passer E34 etter 92

385mm: passer E34 før 92
MMMM.jpg

370mm: passer E34 etter 92 og E36
e36e34mtechi7urbyfpgnt.jpg

370mm: Passer E34 før 92 men slik jeg har forstått er dette endel sjeldnere enn 385mm ratt
IMG_2479.JPG

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...