hellebust Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Hei! Jeg lurer på å kjøpe en 316i stasjonsvogn med kun 1.8l bensinmotor link : http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnk ... _term=true Noen formeninger om denne? Vet det er liten motor, Er pengene verdt det? Er trossalt bare 1.6 ligger med 116hp. Og kan noen fortelle meg litt om denne bilen? Lett å få trimmet? Satt i en liten turbo elns? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Det er en 316 med 1,8 liter, ikke omvendt. Hvorfor i allverden vurderer du en 316i om du har planer om trimming og turbo? Kan du ikke liksågodt legge til de pengene og så kjøpe deg en med ønsket effekt? Det blir garantert både billigere, enklere og mer driftsstikkert. I tillegg har du en lovlig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hellebust Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2013 Er nok bare så høyt budsjettet er gitt! Beklager, var bare en liten skrivefeil.. skriver med mobilen Men dette blir da førstebil. Tror dere bilen er verdt pengene? Og hvor driftsikre er de? Og bensinforbruk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hellebust Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2013 Hei!Jeg lurer på å kjøpe en 316i stasjonsvogn med kun 1.8l bensinmotor link : http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnk ... _term=true Noen formeninger om denne? Vet det er liten motor, Er pengene verdt det? Er trossalt bare 1.6 ligger med 116hp. Og kan noen fortelle meg litt om denne bilen? Lett å få trimmet? Satt i en liten turbo elns? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Er nok bare så høyt budsjettet er gitt!Beklager, var bare en liten skrivefeil.. skriver med mobilen Men dette blir da førstebil. Tror dere bilen er verdt pengene? Og hvor driftsikre er de? Og bensinforbruk? Etter å ha eid en slik en i snart to år, anbefaler jeg å handle noe som har mer hestekrefter. 320 har 150hk, men den er en drøm i forhold til en 316i Men skal du ha en bimmer som tar deg fra a til å, er jo greit med en 316. Bensinforbruket er relativt grei på disse, klarte å kjøre fredrikstad-trondheim på 30-35l, lå i snitt 5,5l/100km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Mitt tips er å kjøpe en Bmw E36/46 compact Mye artig å kjøre med . De er driftsikker og mye bil for pengene . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå