EliteWolf Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Kjøpte noe diagnose greier på Ecutool.com, men sliter litt med å installere det. Lurer på om den ikke fungerer på Windows 7 (sendt support til Ecutools), men lurer da også på om noen andre her har vært borti en slik før (se link under) http://ecutool.com/D-CAN-DCAN-D-CAN-Interface-for-GT1-and-INPA_1952.html De står følgende "Connect USB cable and instal FTDI drivers." men finner ikke installerings fila. Nærmeste jeg finner er en mappe som heter "USB2.0 Win XP" med mange FTDI filer i, men kun avinstallerings filer... er en fil som heter "OBDSetup" men den kommer bare installerings feil. I selve "les meg" så står følgende for installasjon: 1¡¢copy inpa all file to c:\. 2¡¢edit system path ,add c:\ediabas\bin\ path(syspath.jpg) 3¡¢Connect USB cable and instal FTDI drivers. 4¡¢install d-can usb device(USB2.0 FTDI driver.rar) 5¡¢Record your COM port number (number.jpg) 6¡¢Setup "Latensy Timer = 1" (L_timer.jpg) 7¡¢Set c:\ediabas\hardware\obd\obd.ini PORT=comX £¨your USB-COM port number£© 8. Run c:\ediabas\hardware\obd\OBDSetup.exe 9. Restart Windows 10¡¢change to c:\ediabas\bin\EDIABAS.ini Port= 6801 Innviklet og jeg står bom fast... Om noen har vært borti detta, så hadde det vært supert med litt hjelp! Ellers får jeg mase mer på supporten hos Ecutool tenker jeg ;o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Driver selv med diagnose og de alle fleste programmer fungerer kun orginal med winxp. Man kan så klart cracke filer osv. får at det skal fungere på win7, guider ligger nok på nettet om akkurat det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå