hermanoo90 Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Hei. Lurer på om det er noen detailere her på forumet som kunne påta seg en ``poleringsjobb`` Av min E30 Den er nyllakkert og trenger vårklargjøring og polering voks osv utvending. Kun utvending. Gjerne om noen har noen forhandlere også de kan anbefale? Har postet i dcn også kan levere bilen i drammen/ oslo og omegn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Vil anbefale Bernhard. http://www.brynildsenautospa.no Tror du må regne med litt kø hos de større aktørene nå på denne tiden av sesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 Takk, men var et stykke unda iforhold til hvor jeg bor. Tenkte at det nødvendigvis ikke måtte være en forhandler, kan også være en privatperson som er dyktig og medlem av dcn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Gå på www.DCN.no. Der har de en egen side på forumet man kan legge ut jobb ønskes utført Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 allerede gjort det, lurte på om det også var noen her som kunne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Skal vi se, jeg fikk hjelp av en her på forumet en gang! Dyktig kar og jeg fikk et meget godt resultat! Gi meg noen minutter eDit: Jan Magnus[jan magnus] her på forumet tok min bil. Billig, strøkent arbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 Åh, takk! Veit du hvor han holder til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 Da har det ordnet seg, fått et tilbud jeg har takket ja til =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Har en kompis på Stange som er rå, men blir vel kanskje langt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå