mariusjokermoen Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Blåser nytt liv i annonsen da jeg trakk meg fra og selge bilen da jeg ble i tvil om jeg ville selge. nå er det avgjort, bilen skal bort Tar i mot bud. ta kontakt pr mail eller sms for mere info og bud Da har jeg bestemt meg for å selge e30en min grunnet andre prioriteringer, Bilen er bygget og ble ferdig nå i mai 2013 så den er ikke vært med på noen utstillinger osv. Utgangspunktet når jeg kjøpte den var veldig bra og lite rust, jeg jobber som billakkerer så jeg tok all rust som var og det var overflate rust også ble begge forskjermene byttet, men kjøpte uorginale skjermer da de har vist seg og være bra men disse jeg fikk hadde dårlig pass form så for og være kritisk på noe er det de. Hva er gjort med bilen? Bilen ble plukket ned og tatt all rust på, Motor rommet er rensket og slipte bort alle fuger og fuget på nytt for og få et rent og pent motor rom. Bilen er hellakket med epoksy grunning før fargen ble lakket, alle lister, dårhåndtak, griller osv er lakkert i sort blank. Alle lyktene på bilen er nye, det er xenon i fjern og nærlys nå står det originale baklamper på som er tonet litt, den andre smoke lampene følger såklart med men har ikke pærer da jeg ikke har kjøpt det. Frontblekket er nytt og originalt, Felgene er kjøpt fra GS bildeler fra tidligere eier og har litt slitte dekker på yttersiden forrand men får med bra dekker som kan legges på om ønskelig. Motoren er en 2,5l m50 fra en 1991mod 525 som tidligere eier satte inn, jeg har kun pusset opp motoren litt og byttet eksospakninger/topplokk pakninger/termostat/oljer/plugger filter osv. han bytte kluts osv da han bygget den. Da hadde motoren gått 180.000 og nå nærmer den seg kanskje 200.000 men ingen ulyder i motor. Motoren står på stumme motorfester og den har short shift så den er litt råere og ikke fult så myk liksom som orginalt. Du får litt mer race følelse. Motoren er ikke godkjent i bilen men bilen er diskré med riktig eksos osv Eksosen er nå nylig bygget hos eksosmesteren i skien og er veldig riktig til bilen pr i dag. Understell er vanlig senkesett med justerbar sats bak (ingentingen subber) dette er ikke godkjent Det er montert stor sperre diff men den virker litt seig i starten da den diffen er "langbeina" men en god diff, setter man inn en 320 original diff vil bilen virke mye mer hissig. Bremser er originale 320 og er byttet forrand og har nye bak liggende i esken som følger med, brembo skiver. Men håndbrekk skoene må byttes. Innvendig er den generelt hel og fin med tanke på alder, jeg har fått tak i skinn bak og drev og lette etter resten av skinninteriøret men det er ikke så lett og få tak i så forrand er det skinn trekk over stoff sportstoler. Bilen er veldig bra og har kostet mye penger, er man ikke intr i og ha den 525 motoren får man solgt denne motoren da den er ryddig og får satt i en original 320. bilen er Eu godkjent i over to år til. Sikkert mye jeg har glemt også men har fått ned en del info, lurer du på noe mer så kontakt meg på mal eller sms så tar vi det derfra Mail: mariusmoen@ymail.com Tlf: 93001708 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusjokermoen Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Ny info Ta en kikk om du er vil ha sjansen på og få en bra e30 touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beyeren Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Har du mer bilder? Mvh Mads Beyer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusjokermoen Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Motorrom er blitt rensket/cleanet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaka Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Sendt deg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusjokermoen Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 ingen som er intressert ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christer1234 Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Årsmodell? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusjokermoen Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Årsmodell? Pris? Modell er 1990 pris sendt på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Hvor i landet. Pria antydning? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusjokermoen Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Hvor i landet. Pria antydning?Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Porsgrunn står bilen. Pris på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Lurer også på pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 pris +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusjokermoen Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 Lurer også på pris. sendt pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusjokermoen Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 pris +1 pris er sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crutix Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Pris på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå