mariusjokermoen Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Blåser nytt liv i annonsen da jeg trakk meg fra og selge bilen da jeg ble i tvil om jeg ville selge. nå er det avgjort, bilen skal bort Tar i mot bud. ta kontakt pr mail eller sms for mere info og bud Da har jeg bestemt meg for å selge e30en min grunnet andre prioriteringer, Bilen er bygget og ble ferdig nå i mai 2013 så den er ikke vært med på noen utstillinger osv. Utgangspunktet når jeg kjøpte den var veldig bra og lite rust, jeg jobber som billakkerer så jeg tok all rust som var og det var overflate rust også ble begge forskjermene byttet, men kjøpte uorginale skjermer da de har vist seg og være bra men disse jeg fikk hadde dårlig pass form så for og være kritisk på noe er det de. Hva er gjort med bilen? Bilen ble plukket ned og tatt all rust på, Motor rommet er rensket og slipte bort alle fuger og fuget på nytt for og få et rent og pent motor rom. Bilen er hellakket med epoksy grunning før fargen ble lakket, alle lister, dårhåndtak, griller osv er lakkert i sort blank. Alle lyktene på bilen er nye, det er xenon i fjern og nærlys nå står det originale baklamper på som er tonet litt, den andre smoke lampene følger såklart med men har ikke pærer da jeg ikke har kjøpt det. Frontblekket er nytt og originalt, Felgene er kjøpt fra GS bildeler fra tidligere eier og har litt slitte dekker på yttersiden forrand men får med bra dekker som kan legges på om ønskelig. Motoren er en 2,5l m50 fra en 1991mod 525 som tidligere eier satte inn, jeg har kun pusset opp motoren litt og byttet eksospakninger/topplokk pakninger/termostat/oljer/plugger filter osv. han bytte kluts osv da han bygget den. Da hadde motoren gått 180.000 og nå nærmer den seg kanskje 200.000 men ingen ulyder i motor. Motoren står på stumme motorfester og den har short shift så den er litt råere og ikke fult så myk liksom som orginalt. Du får litt mer race følelse. Motoren er ikke godkjent i bilen men bilen er diskré med riktig eksos osv Eksosen er