lowlife Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Hei! Har en BMW 5- serie E39 Touring 2001, som ble utsatt for et lite uhell før i dag. Parkerte med fangeren over en fortauskant, hørte ingenting som skrapte da jeg parkerte noe som ville indikert at den kanten var for høy. Men uansett, flinke meg satte den i revers og rygget, hørte det smalt litt, og fangeren ble halvveis avrevet med en sprekk rett under venstre frontlykt. Applaus til meg! Nå leter jeg etter en ny, og det jeg lurer på er om fangeren fra en sedan vil passe min stasjonsvogn? Er det noe spesielt vanskelig å bytte? Ellers hadde andre tips vært veldig fint, siden jeg er helt blank da det kommer til bil. Hvis det er noen som har en fanger å selge kan dere gjerne si ifra, vil aller helst ha i samme farge som bilen. Fargen er som følger: 354BMW Titan Silver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Hvis jeg ikke tar helt feil er frontfangerne det samme på alle karrosseri-typene. Men vent til noen andre kan bekrefte dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lowlife Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 Hvis jeg ikke tar helt feil er frontfangerne det samme på alle karrosseri-typene. Men vent til noen andre kan bekrefte dette Er det sånn det er, så hadde det gjort saken en god del enklere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Frontane er like, mens baken er forskjellig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lowlife Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 Frontane er like, mens baken er forskjellig.. Dette kan du bekrefte? Kan jeg spørre etter kilden til svaret ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 ETK delekatalog... Sjå hos GS foreksempel. Samme dele nr på sedan og touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lowlife Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 ETK delekatalog...Sjå hos GS foreksempel. Samme dele nr på sedan og touring Høres flott ut! Hjertelig takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Kan bekrefte at fronten er lik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå