Magnusbg Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Hei, Noen som vet hvor jeg kan kjøpe Scorpion effektanlegg billig? Skal på en bmw e36 320i. har leita litt selv, men vanskelig å finne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Billigst på ebay.co.uk, eller koed.no Knall bra effektanlegg til prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Jeg kjøpte fra Koed. God pris og rask levering. Fikk pris fra Scorpion i England, men det ble bare et par hundrelapper billigere, så like greit å kjøpe fra Koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnusbg Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Virker som koed er nede fortiden ? funker hvertfall ikke hos meg. Men har vært innom tidligere og fant ingen scorpion effektanlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Da ville jeg prøvd å ringe dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Du kan sjekke utvalget på koed.dk, ser ut som den er oppe enda, selv om den norske er nede. Men ikke bestill fra den danske! Gjorde det en gang før, og da kommer det moms og evt. fortollingsgebyr på medfølgende faktura i tillegg. (er noen år siden) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Jeg kjøpte mitt fra Larkspeed.com når jeg kjøpte, det ble faktisk billigere enn fra Koed. Jeg sendte en mail til de og fikk trekt av den Engelske momsen på 19% tror jeg. Anyway, her har du link: http://www.larkspeed.com/index.pl?p=125BM09s&a=i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnusbg Skrevet Mai 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2013 Hmm, vi får se hva jeg gjør. Får kontakte larkspeed og eventuelt vente til koed er oppe igjen. Eller bare finne noe på ebay. Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå