_Spike_ Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Har ett ubrukt XYZ SuperSport coilovers kit til E39 til salgs. Jeg har aldri prøvd XYZ så har dessverre ikke noen erfaringer med dette settet, men har hørt det skal være gode greier! Noen bilder. Er så frekk og stjeler litt info angående settet fra NAI Racing ( Men håper det går bra ) http://www.nordicautoimport.no/produkte ... e-e39.aspx Dette settet har aldri vært montert, så håper på bud rundt 5000.- , eller noe kjekt i bytte ( Felger til E36 og E39, eller noe annet snack til E36 ( Cab ) E39 ( Sedan ) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Feilpost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Spike_ Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Ingen som trenger coilovers? Er bare og slenge inn bud visst en skulle vært interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Ingen som trenger coilovers?Er bare og slenge inn bud visst en skulle vært interessert Hva passer dette på da? Sedan eller touring...? Og er det med tüv-papirer...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Sedan 520 med tuv papir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Spike_ Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 Oyyy.. Men han jeg kjøpte settet av sa kittet passer til M5. Og jeg har ikke sett noe TüV papirer, så rekner ikke disse er TüV godkjente dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Spike_ Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Bump Bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_e39 Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 mitt bud er 3000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Spike_ Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 mitt bud er 3000,- Henter du for den prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Spike_ Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 Ingen som vil ha billig coilovers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Hadde det vært med TUV så hadde jeg personlig kjørt fra Trondheim til deg for å hente.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_e39 Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 hvor hører du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Spike_ Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2013 Hadde det vært med TUV så hadde jeg personlig kjørt fra Trondheim til deg for å hente.. Her er det som er av "TüV" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Spike_ Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2013 hvor hører du til? Bor i Haugesund/Karmøy ( mellom Bergen og Stavanger ). Kan eventuelt ta det på PM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Spike_ Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Fortsatt ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå