_Spike_ Posted May 25, 2013 Share Posted May 25, 2013 Har ett ubrukt XYZ SuperSport coilovers kit til E39 til salgs. Jeg har aldri prøvd XYZ så har dessverre ikke noen erfaringer med dette settet, men har hørt det skal være gode greier! Noen bilder. Er så frekk og stjeler litt info angående settet fra NAI Racing ( Men håper det går bra ) http://www.nordicautoimport.no/produkte ... e-e39.aspx Dette settet har aldri vært montert, så håper på bud rundt 5000.- , eller noe kjekt i bytte ( Felger til E36 og E39, eller noe annet snack til E36 ( Cab ) E39 ( Sedan ) ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skulebollen Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Feilpost Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Spike_ Posted May 30, 2013 Author Share Posted May 30, 2013 Ingen som trenger coilovers? Er bare og slenge inn bud visst en skulle vært interessert Link to comment Share on other sites More sharing options...
icemanM5 Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 Ingen som trenger coilovers?Er bare og slenge inn bud visst en skulle vært interessert Hva passer dette på da? Sedan eller touring...? Og er det med tüv-papirer...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skulebollen Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 Sedan 520 med tuv papir? Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Spike_ Posted June 8, 2013 Author Share Posted June 8, 2013 Oyyy.. Men han jeg kjøpte settet av sa kittet passer til M5. Og jeg har ikke sett noe TüV papirer, så rekner ikke disse er TüV godkjente dessverre.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Spike_ Posted June 26, 2013 Author Share Posted June 26, 2013 Bump Bud? Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomas_e39 Posted June 28, 2013 Share Posted June 28, 2013 mitt bud er 3000,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Spike_ Posted June 28, 2013 Author Share Posted June 28, 2013 mitt bud er 3000,- Henter du for den prisen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Spike_ Posted July 6, 2013 Author Share Posted July 6, 2013 Ingen som vil ha billig coilovers? Link to comment Share on other sites More sharing options...
icemanM5 Posted July 15, 2013 Share Posted July 15, 2013 Hadde det vært med TUV så hadde jeg personlig kjørt fra Trondheim til deg for å hente.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomas_e39 Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 hvor hører du til? Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Spike_ Posted July 18, 2013 Author Share Posted July 18, 2013 Hadde det vært med TUV så hadde jeg personlig kjørt fra Trondheim til deg for å hente.. Her er det som er av "TüV" Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Spike_ Posted July 18, 2013 Author Share Posted July 18, 2013 hvor hører du til? Bor i Haugesund/Karmøy ( mellom Bergen og Stavanger ). Kan eventuelt ta det på PM? Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Spike_ Posted August 2, 2013 Author Share Posted August 2, 2013 Fortsatt ingen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts