Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er M5/M6-felger, heter BMW style 167/M-doublespoke Hvis du vil betale heroin-pris kan du gå til BMW-forhandler å be dem å skaffe til deg, eller du kan lete etter replicaer. ;-)

Mvh

- Bjørn

Skrevet
Dette er M5/M6-felger, heter BMW style 167/M-doublespoke Hvis du vil betale heroin-pris kan du gå til BMW-forhandler å be dem å skaffe til deg, eller du kan lete etter replicaer. ;-)

Mvh

- Bjørn

Originale felger passer ikke 1 serie. Skal man ha slike på en 1'er må man derfor se etter replica.

Skrevet
Les igjennom først.

Trådstarter skal ha de på e90.

Orginale M6 felger passer vel ikke på 3 serie heller. Så uansett blir orginale et problem.

Skrevet

Ikke at jeg har noe særlig sansen for felgene, men mener å huske at original felgene er 9,5 bak med et20(?)

Noe som ville gått på e90/91.

Skrevet

Tusen takk for all hjelp. Jeg er ikke så flink med bil relaterte greier. så det hadde vært fint om dere kunne hjelpe meg og finne noen felger som vil passe bilen min. Det kan være hvilken som helst felg så lenge de ser fete ut. Det må ikke være originalet felger forresten.

Skrevet
Les igjennom først.

Trådstarter skal ha de på e90.

Jeg ble nok litt opphengt i at det var en avbildet E87, men M6 felger passer uansett ikke på E90 heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...