christineh Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Skal kjøpe senkefjører til min 09 116d med m-pakke. Noen som vet hvor mye de er senket orginalt? Så jeg ikke kjøper fjører som ikke senker mer enn det allerede er liksom. Er det forresten noen som har prøvd å valse hjulbuer selv? God/dårlig erfaring? Med tanke på lakk osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Ca. 15mm originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christineh Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Ca. 15mm originalt. Både foran og bak? Trodde nemlig det kunne være mer. Min ser egentlig ganske lav ut bak, men det kan vel være pga felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Skal være likt både foran og bak ja. Disse ser ganske lave ut bak originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rimol1993 Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Angående valsing av hjulbuer og lakk så må det lakkeres på nytt uansett! Mulig du er heldig og at lakken holder der og da, men etter noen mnd/år så kommer den uansett til å "sprekke" eller løsne fra hjulbuen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå