christineh Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Skal kjøpe senkefjører til min 09 116d med m-pakke. Noen som vet hvor mye de er senket orginalt? Så jeg ikke kjøper fjører som ikke senker mer enn det allerede er liksom. Er det forresten noen som har prøvd å valse hjulbuer selv? God/dårlig erfaring? Med tanke på lakk osv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
awt Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Ca. 15mm originalt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
christineh Posted May 26, 2013 Author Share Posted May 26, 2013 Ca. 15mm originalt. Både foran og bak? Trodde nemlig det kunne være mer. Min ser egentlig ganske lav ut bak, men det kan vel være pga felgene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
awt Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Skal være likt både foran og bak ja. Disse ser ganske lave ut bak originalt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rimol1993 Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Angående valsing av hjulbuer og lakk så må det lakkeres på nytt uansett! Mulig du er heldig og at lakken holder der og da, men etter noen mnd/år så kommer den uansett til å "sprekke" eller løsne fra hjulbuen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts