Henrik... Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 En liten del av bildene jeg tok på lørdag. Bra treff med masse kjøretid på banen! Lik sida mi og tag dere om det er bilde av din bil www.facebook.com/hmfotografi - trenger PR, så hver eneste medlem av sida mi teller Noen som veit om denne M3'n er en 3 liter eller 3.2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Hva slags innstillinger bruker du på bildene i fart? .. og hva slags kamera / objektiv er dette tatt med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Utrolig fine bilder Perfekt lukkertid! 1/125? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Flotte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Hva slags innstillinger bruker du på bildene i fart? .. og hva slags kamera / objektiv er dette tatt med? Nesten rart du spør, du tar jo så bra bilder selv Varierer, men alt fra 1/80 til 1/125+ lukker. Bildene her er vel 1/125 ja, remito Men kunne godt tenke meg å ha enda lengere lukker, må bare jobbe med panoreringen. Kameraet er et enkelt Nikon D40, og et 70-300 objektiv. Beviser at man kan ta helt ålreite bilder med et kamera til (den gang) 2500kr + et ålreit objektiv. Takk for ellers positive kommentarer, har lagt ut resten på facebook nå. Her er et par smakebiter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Nesten rart du spør, du tar jo så bra bilder selv Varierer, men alt fra 1/80 til 1/125+ lukker. Interessant å se hva andre gjør bare. Ser det er mange forskjellige teknikker. Dine pleier være god fartsfølelse i (felgene spesielt). Jeg tror jeg tok de fleste på 1/80 denne gangen, og det fungerte greit nok. Tidligere har det vært for tregt til at jeg har greid få klare bilder. Tror forøvrig vi bruker samme objektiv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Er en fin balansegang det der, samt at man må være stødig på panoreringa. Men morsomt å høre fra andre fotografer at man får det til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 E21 og den gamle Porschen med flammer<3 genialt å få bilder med flammene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå