bayerks-mach-werk Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Hei jeg har byttet til supersport senkesett på min e39 jeg bestillte meg nye topplagere også fra ebay , men nå klonker det som faaaaaen når jeg svinger pga gummien til topplagere er så myk at den tar nedi toppen av dempern så lageret går ikke helt fritt rundt. Har bygd opp med en ekstra skive og det hjalp en del men kan ikke bygge opp noe mere for har ikke mere gjenger og gå på . Noen andre som har opplevd at topplagerne ikke fungerer ordentlig etter bytte til senkesett på e39 ? Visst ikke så må det være de ebay topplagerne som bare er rævvva . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Klunke lyden er dempern som går rundt istedenfor lageret . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Må være de Ebay lagrene som ikke er bra, nå er ikke topplagrene til E39 så utrolig bra i utgangspunktet å om du har fått noen crappy fra Ebay så er det nok ennda verre, men hvorfor kjøpte du fra Ebay? topplagrene koster jo ikke allverden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Jeg kjøpte fra ebay i tyskland da jeg tenkte de sikkert var ålreite . Men der tok jeg feil fikk topplagra til halv pris av hva jeg måtte betale i norge så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Jeg kjøpte fra ebay i tyskland da jeg tenkte de sikkert var ålreite . Men der tok jeg feil fikk topplagra til halv pris av hva jeg måtte betale i norge så Billigere enn 200,- som de koster på Koed? Uorginale riktignok, orginale koster 485,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Njaa var nokk ikke no særlig billigere en koed sine aldri handla fra koed . Kanskje jeg skal kjøpe meg ett par nye derifra . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå