Jump to content

Byttett til supersport senkesett e39, problemer med topplage

bayerks-mach-werk
 Share

Recommended Posts

Hei jeg har byttet til supersport senkesett på min e39 jeg bestillte meg nye topplagere også fra ebay , men nå klonker det som faaaaaen når jeg svinger pga gummien til topplagere er så myk at den tar nedi toppen av dempern så lageret går ikke helt fritt rundt.

Har bygd opp med en ekstra skive og det hjalp en del men kan ikke bygge opp noe mere for har ikke mere gjenger og gå på .

Noen andre som har opplevd at topplagerne ikke fungerer ordentlig etter bytte til senkesett på e39 ? Visst ikke så må det være de ebay topplagerne som bare er rævvva .

Må være de Ebay lagrene som ikke er bra, nå er ikke topplagrene til E39 så utrolig bra i utgangspunktet å om du har fått noen crappy fra Ebay så er det nok ennda verre, men hvorfor kjøpte du fra Ebay? topplagrene koster jo ikke allverden.

Jeg kjøpte fra ebay i tyskland da jeg tenkte de sikkert var ålreite . Men der tok jeg feil fikk topplagra til halv pris av hva jeg måtte betale i norge så

Billigere enn 200,- som de koster på Koed? Uorginale riktignok, orginale koster 485,-