Lia2072 Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Hei Fyller nesten mer kjøleveske enn diesel Har ikke dugg, tap av varme på varmeapparatet, ikke forandring på temp.måler. Håper på hjelp fra dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower10 Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 murligens toppakning da? sjekket olje nivået? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lia2072 Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Har sjekket oljen og eksos etter spor av vann. Fant ikke noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Jeg hadde sprekk i radiatoren min. Tok litt tid før jeg fannt det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lia2072 Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 OK Petter Hvordan i granskauen skal jeg finne den/de ? Er jo så trangt der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Kan jo prøve sånn tetningsguffe Sent from my HTC One using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lia2072 Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Ikke dumt. Får kjøpe å helle på det Takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Radiator på e39 er en svakhet. få den trykktestet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Den guffa er ikke å anbefale. Legger seg i hele kjølesystemet og blir der i 800 år. Hehe. Fyll opp fullt med vann og litt kjøleveske. Bare for og unngå rent vann og rust er det greit å ha på en skvett veske også. Kjør bilen varm. 15 min så er den nok god og varm. Stopp bilen og åpne panser. Så kan du høre rundt motor om det kommer noe lyd. Kan også parkere oppe på hvit papp. Dette bør være stort nok til å dekke hele motorrommet og alle steder kjølesystemet har slanger om det går noe til girkassa. Lekker det så vil det muligens komme noe på pappen. Da ser du ca hvor det er. Dette gjøres også selvfølgelig med varm motor. Svakheter er vel også her plasten i radiator og expansjonstank. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 520d har ingen spesielle svakheter på radiator eller ekspansjonstank. Du kan sjekke på webasto om du har det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lia2072 Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Har webasto på bilen. Når jeg tenker meg om så mener jeg at jeg så damp fra den i vinter. Men den skrur seg vel ikke på nå som det er varmt ? og det minsker like mye på kjølevesken nå Husker det med trykktanken fra andre biler jeg har hatt, men ser ikke noe fuktighet under den. Lett å se under den for den sitter ved venstre skjerm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Den slangen som er nederste på systemet er den på pumpa på webasto. Min lakk der. Vannet sirkulerer hele tiden igjennom webasto også, selv når den ikke er i bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Husk nye klips til hjulbuen da. 5147816692 x3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 og om du skal helle på "radiatortett" så kjøp noe skikkelig som f.eks Bar's Leaks. http://barsproducts.com/catalog/view/7- ... alant-hg-1 Finnes i bøtter og spann på ebay. com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lia2072 Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 OK Skal sjekke slangen. Noen som har tegning av kjølesystemet som er på min bil ? Eller som vet hvor jeg kan finne det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå