Runar-CSi Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Gleder meg sykt til jeg får min nå (har bestilt en 2013 mod fra Tyskland ) er ikke m-sport da men.. Kan ikke se for meg noe annet enn at du kommer til å bli meget fornøyd.. DEN vil jeg ha ! Bare en ting å gjør, kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Var litt skeptisk da jeg bestilte min for den har blanke lister rundt vinduer og takreils og bilen er hvit..men nå når jeg ser din ser jeg jo at det er lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2013 Enig, jeg er stor motstander av alu lister og rails, men det passer faktisk så greit på hvit bil at det ikke er noe stress med å få de sort. Men jeg tipper det kommer etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Enig, jeg er stor motstander av alu lister og rails, men det passer faktisk så greit på hvit bil at det ikke er noe stress med å få de sort. Men jeg tipper det kommer etterhvert... Hei. Gjort noe med listene? jeg har bestilt ett par bokser med plast dip for å gjøre listene sorte så er spent på resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2013 Nei det er faktisk ikke skjedd noe med de enda.... jeg trur det må være på grunn av at bilen er hvit og det ikke vises så godt. Men det blir! Må ha svarte! Og sort høyglans nyrer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 3, 2013 Forfatter Share Skrevet November 3, 2013 Har plutselig kun en Bmw, nå må det bli tid for oppgraderinger på denne! Andy520iA reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Hvor finner du dette? Specs:Vehicle information Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Så meget bra ut denne bilen din. Jeg driver å synser på nye felger til min. Har du specen på dine du. Hvilke impress de har med og uten spacere. Så det ikke var så mye strekk med 335 ene på 12t felg, så kansje det går med enda bredere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 @Lars-Nord: det finnes på nett, bare å Google Bmw utstyrsliste f.eks... Kan sjekke opp specs på hartge hjula, husker ikke nå akkurat hva de er. Orginale hartge spacere foran og bak er det på de men fortsatt god plass så må ha på større spacere til sommeren.. Hadde på vinterdekka her om dagen, kunne vært verre men har bestilt spacere og da får det være bra nok. Har kjøpt org ryggekamera monteringssett så det skal monteres ganske kjapt.. Vinterhjul, 10 & 11x20 med 275/40 Nokian hakka 7 rundtom. Grusomt bilde men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 27, 2013 Forfatter Share Skrevet November 27, 2013 Endelig sort blanke nyrer, lister og rails! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Det gjorde seg ganske mye, spesielt rundt vinduene. Krom og hvitt krasjer litt synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 28, 2013 Forfatter Share Skrevet November 28, 2013 Enig! Kan ikke helt forstå hvorfor jeg ventet så lenge med dette! Hartge Felgene er forresten 10,5x22 ET 40 med 7mm spacer og 12x22 ET 40 med 15mm spacer. Er plass til mer men dette er orginalt fra Hartge, det kan hende det blir større spacere til sommern. Har nå monter 10mm foran og 25mm bak på vinterhjula. Har og ettermontert orginalt ryggekamera, skal inn og programmere dette i neste uke sammen med diverse annet. Har "chiptuning" på gang også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Endelig sort blanke nyrer, lister og rails! image.jpg Hei. Hvor fikk du gjort dette? kjøpte du nye lister? Fikk en syk pris hos gs bildeler på sorte blanke liser. 17000 pluss at di bakerste rutene måtte byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 oioioioi! Si ifra når du skal selge da ! håper jeg har vunnet litt i lotto til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 28, 2013 Forfatter Share Skrevet November 28, 2013 Hei. Hvor fikk du gjort dette? kjøpte du nye lister? Fikk en syk pris hos gs bildeler på sorte blanke liser. 17000 pluss at di bakerste rutene måtte byttes. Lister og rails er foliert, nyrene er org Bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå