Gå til innhold

Alpinhvit -08 X5 3.0d M-Sport 22" Hartge Classic II

Anbefalte innlegg

Gleder meg sykt til jeg får min nå :) (har bestilt en 2013 mod fra Tyskland ) er ikke m-sport da men..

Kan ikke se for meg noe annet enn at du kommer til å bli meget fornøyd..;-)

DEN vil jeg ha !

Bare en ting å gjør, kjøp! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Enig, jeg er stor motstander av alu lister og rails, men det passer faktisk så greit på hvit bil at det ikke er noe stress med å få de sort. Men jeg tipper det kommer etterhvert... ;-)

Hei.

Gjort noe med listene? jeg har bestilt ett par bokser med plast dip for å gjøre listene sorte så er spent på resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

@Lars-Nord: det finnes på nett, bare å Google Bmw utstyrsliste f.eks...

Kan sjekke opp specs på hartge hjula, husker ikke nå akkurat hva de er. Orginale hartge spacere foran og bak er det på de men fortsatt god plass så må ha på større spacere til sommeren.. Hadde på vinterdekka her om dagen, kunne vært verre men har bestilt spacere og da får det være bra nok. Har kjøpt org ryggekamera monteringssett så det skal monteres ganske kjapt..

Vinterhjul, 10 & 11x20 med 275/40 Nokian hakka 7 rundtom. Grusomt bilde men...

post-38344-0-71603600-1384097209_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Enig! Kan ikke helt forstå hvorfor jeg ventet så lenge med dette!

Hartge Felgene er forresten 10,5x22 ET 40 med 7mm spacer og 12x22 ET 40 med 15mm spacer. Er plass til mer men dette er orginalt fra Hartge, det kan hende det blir større spacere til sommern. Har nå monter 10mm foran og 25mm bak på vinterhjula.

Har og ettermontert orginalt ryggekamera, skal inn og programmere dette i neste uke sammen med diverse annet. Har "chiptuning" på gang også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...