Silverboy Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Mitt sugekoppfeste har løsnet 2 ganger fra bakruten, så har blitt veldig skeptisk, men mistenker at det er pga varmetråder iom at det har vært festet på innsiden, og derfor ikke blitt helt tett, og det oddis skriver bekrefter vel egentlig det.. Og kan også bekrefte at wifi sluker batteri, er ikke lenge kameraet skal ligge avskrudd med wifi på før batteriet er tomt. For min del ble det Black da det stort sett brukes i bil og bilen stort sett brukes kveldstid, og da er jeg avhengig av å ha bra egenskaper i dårlig lys. Pluss at fjernkontrollen er fin så det slipper å stå på hele tiden når det er montert bak / utenpå bilen. Har ett Hero Hd også og det suger mildt sagt i skumring, nesten ubrukelig om det ikke er midt på lyse dagen etter min mening. Handlet gopro 3 hos it24.no og var megafornøyd med det! Kan hentes i en butikk i Oslo frem til kl 21 hver dag, også søndag, mener jeg det var, bare noen timer etter at det er bestillt på nett. Fraktfritt ved henting i butikken (som ikke er it24 sin men en liten dagligvarebutikk.) Kort sammenfattet er white = goproHD innmat, silver = hero2 og Black siste versjon. (Alle 3 i Hero 3 hus selvfølgelig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Har HD Hero2, kjempefornøyd Bruker det til snowboard og skateboard mest. Har montert det på bil, både inn og utsiden av bilen. Knall knall! Her har du litt: Snowboard: Timelaps: http://www.youtube.com/watch?v=dYEXi9kS0bc Bil, innsiden opp/ned Trollstigen: Båt: Diverse fra 2012, bil utvendig på atlanterhavsvegen 0:57: http://www.youtube.com/watch?v=pnCatdllg5k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå