Erikyog Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41909150 Jeg mener at denne lå ut for ikke mange mnde siden... Om du ser på bilde av instrument ser jeg at det står 75xxx? noen andre som ser dette? Vet det var en sak med Konghelle tidligere i vinter/sommer ...?(en annen m3 med jukset KMstand) Kanskje jeg har totalt feil også men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Hmm. Rød e46 m3 er jo ikke så vanlig og jeg minnes at for en tid tilbake lå de en rød en ute for salg (privatperson) med ekstremt lav kms. Lurer på om den lå her inne også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 ikke samme som den som lå ut her for ikke lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3 Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Det er den gamle bilen til Per Fjeld,så der er alt i skjønneste orden. Den ble solgt fra Konghelle for noen måneder siden. At bilen selges for den nye eieren nå igjen allerede kan jo komme av personlige årsaker uten at vi behøver å utdype det. Forøverig kommer det enda en E46 M3 hos Konghelle nå snart. Var og så på bilen igår...silkestrøken. 2005 Interlagosblå gått 36.000km med komplett historikk. Gått flere år i Norge. Her er også alt iorden. Uten å sette igang igjen en død diskusjon: Den M3'n som det refereres til her fra tidligere i år var det selger av bilen som hadde skrudd km(det har han innrømmet ovenfor kjøper) og ikke Konghelle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Var det ikke den som ble lagt ut samtidig som svindelsaken om den andre M3'n pågikk? Husker ihvertfall at det lå ute bilder av serviceheftet da, og meeeener å huske at det var stemplet med de samme stemplene som var forfalsket på juks-M3'n (Er litt på tynn is her). Men! Husker godt at de slettet bildet av serviceheftet ganske snart etter det ble kommentert i svindeltråden her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Okei da er vell det klart:) Det er iallefall samme bil, det er vell som du sier at det kan skje mye å at han får hjelp av å selge den igjen. True that! jasså 2005 interlagos blå? Det er min drømmefarge men har ALDRIG sett det på E46 m3:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Var en kompis av meg som sa at det var samme stempler på begge bilene så vidt jeg vet...men nå er de 3 siste Steinkjær bil, bavaria, bavaria..Ikke gidder jeg i å spekulere mere men om noen sitter på drepende info som sier motsatt spytt ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3 Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Som sagt...sjekk navnet Per Fjeld med hvemsom helst i Bmw klubben så skjønner dere at her er en bil med alt iorden. De stempel bildene som ble lagt ut her var vel fra en 1 serie såvidt jeg husker og ikke en m3. Den Interlagosblå ble hentet av AutoCity i Drammen for noen år tilbake. Sto lenge til salgs da den var svindyr...tror den lå ute til borti 700. Har vært 1 eier etter det. Bilen har alt utstyr +++ Synd jeg er blakk for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå