NoRwAkEn Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Ja, ok. Da skal jeg prøve å få gjort det Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Om en coil er gåen har ingenting med at du får lukket igjen vinduer. Jeg vil tippe at dynamoen din er defekt, hadde akkurat samme problem at jeg skulle starte bilen da jeg skulle fra jobb, og da fikk jeg den klikk-klikk lyden. Tidligere den dagen gikk bilen i nødmodus, alt av lys, elektronik og varmeanlegg stoppa for og holde bilen gående lengst mulig. Men som de andre sier, en diagnose er ganske grei og få kjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Syns også det høres ut som dynamoen er gåen. Og hjelper ikke med starthjelp på dødt batteri og død dynamo. Du kan jo prøve å ta ut og hjem batteriet og lade det, dra tilbake å da prøve å starte, og kjøre hjem hvis mulig. Spenningen skal forresten ligge på minimum ca 13,5v opp til ca 14,3v på 1500 omdreininger med frisk dynamo..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoRwAkEn Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 Beklager sent svar Hatt litt mye å gjøre da noen har begynt å plukke på bilen mens den stod :/ Tatt m5 speilene mine og lyktene :S Har da fått bilen hjem med NAF, så har ikke fått tatt den diagnose sjekken enda. Venter på at en fra forsikringsselskapet skal komme. Virket på han jeg pratet med at de skulle få bilen i orden, så da får jeg bare krysse fingrene for det. Håper det bare er en liten bagatell som dynamoen da Takke for behjelpelige svar -Kenneth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiA Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Ordnet det seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoRwAkEn Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Nei, ikke kommet no lengre. Har hatt en skade på bilen som forsikringen har skulle sett på lenge før noe som helst skjedde, og hadde ikke takstmann på bilen før Tirsdag denne uken, så nå om få dager skal den inn, å forhåpentligvis får jeg stilt en ordentlig diagnose på den da -Kenneth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoRwAkEn Skrevet Juni 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2014 Beklager dårlig oppfølging fra min side her :/ Hatt en del å gjøre kan man si... ENDELIG fikk jeg godkjennelse fra forsikringsselskapet om å ordne bilen helt, MEN Bilia vil ikke ta på seg jobben, for ettersom de som stjal lyktene å speilene min klipte i ledningsnettet må det fremre ledningsnettet skiftes. Dette ble påregnet til en 15-20 arbeidstimer å da er vi oppe i nesten 30000,- kun for ledningsnettet :/ Bilen blir mest sannsynlig kondemnert grunnet dette :'( Noen som er gode på å lodde/strekke ledningsnett ?! Ell som vet om noen som kunne tatt på seg jobben ? Hvilken pris ser dere for dere ? Å det at bilen ikke ville starte å sånn var faen ikke verre enn at det har blitt et brudd i det elektriske på bensinpumpen, dette skjedde mest sannsynlig når jeg klarte å rygge på en som kom i stor fart på parkeringsplassen :/ Håper på positive svar, takk på forhånd -Kenneth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoRwAkEn Skrevet Juni 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoRwAkEn Skrevet Juni 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå