Kleven91 Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Hei! jeg har et problem med bilen min, bilen starter og går fint, men så fort jeg skal kjøre og setter på kulde inne i bilen begynner temp måleren og nærme seg kokepunktet, men så fort jeg setter på full varme som blåser opp ifra motoren går temp måleren litt tilbake igjen, og så fort jeg har stoppet den etter den har vært så varm står vifta og går en stund. trenger hjelp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vetle.Andreassen Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Hei! jeg har et problem med bilen min, bilen starter og går fint, men så fort jeg skal kjøre og setter på kulde inne i bilen begynner temp måleren og nærme seg kokepunktet, men så fort jeg setter på full varme som blåser opp ifra motoren går temp måleren litt tilbake igjen, og så fort jeg har stoppet den etter den har vært så varm står vifta og går en stund. trenger hjelp! Tempraturføler kanskje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stig. Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Når du setter på varmeapparatet på full varme drar du jo bort en del varme fra kjøleanlegget,hvis det er viskosevifte på bilen kan fort hjertet være dårlig kansje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hpi Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Kan være viskosekobling og/eller den elektriske vifta som står foran radiatoren. Hos meg var begge de 2 kaputt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts