Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
lekkert! men pikene i rosa synes nok det var litt harry frykter jeg.. who cares?

Meget mulig :lol: Men etter dette bilde å bedømme så ser det ut til at de tre brudepiker trivdes relativt godt i det trange 2-manns baksetet på M3en :P

[ Bilde ]

Hvor mange av de der er single?

Resten, er bare awesome!! :-)

Skrevet
lekkert! men pikene i rosa synes nok det var litt harry frykter jeg.. who cares?

Meget mulig :lol: Men etter dette bilde å bedømme så ser det ut til at de tre brudepiker trivdes relativt godt i det trange 2-manns baksetet på M3en :P

[ Bilde ]

10 poeng og ein klapp på skulderen te deg viss du tar med de tre til E30Meet iår! :)

Skrevet
Ingen ting å si på humøret der nei :)

Sendte over bilder til frua, så får vi se hva en som ikke har bensin i blodet mener.. er det thumbs up så får jeg kanskje kjøre innom å dra med meg en ring på vei hjem ;)

Får vi tilbakemelding på hvordan det blir da? :D

Haha, slapp å bli gift! For det første svarte hun ikke, mente det ikke var noe å svare på (enda jeg ba om det), spurte enkelt: stilige brudebiler?

Svaret etter purring:

"Nei ikke stilig, harry"

Hun aner ikke hvor feil hun tar, og hva hun gikk glipp av ;)

Skrevet
Ingen ting å si på humøret der nei :)

Sendte over bilder til frua, så får vi se hva en som ikke har bensin i blodet mener.. er det thumbs up så får jeg kanskje kjøre innom å dra med meg en ring på vei hjem ;)

Får vi tilbakemelding på hvordan det blir da? :D

Haha, slapp å bli gift! For det første svarte hun ikke, mente det ikke var noe å svare på (enda jeg ba om det), spurte enkelt: stilige brudebiler?

Svaret etter purring:

"Nei ikke stilig, harry"

Hun aner ikke hvor feil hun tar, og hva hun gikk glipp av ;)

Hahaha.. Så hun syns det var harry ja :lol: Ja, hun er vel ikke alene om å mene det :P Jeg ser jo at stort sett samtlige som kommenterer bildene lider av samme E30 sykdom som her i familien :lol: MEN, at det var stas å pynte bilen til fest er det iallefall ingen tvil om!! Skikkelig morro :D

Skrevet
Kanon bra det der jo!!

Hvordan går det med M3 nr.3 forresten?

Den fikk dessverre en veldig trist skjebne :( Ett uheldig møte med en lyktestolpe førte rett og slett til kondemnering :cry: Så nå har vi bare 2 M3er i familien :( Føreløbig iallefall :P

Skrevet

Hmm. Leit å høre :cry: . Var dette en rød med sort skinn interiør kjøpt fra rena og kmstand litt under 100000?

Skrevet
Hmm. Leit å høre :cry: . Var dette en rød med sort skinn interiør kjøpt fra rena og kmstand litt under 100000?

Nei, denne ble kjøpt fra Ski (mener jeg det var). En del høyere km.stand enn den du snakker om. Glad han hadde kasko iallefall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...