Gå til innhold

E30ene som bryllupsbiler? Seff ;)

Anbefalte innlegg

lekkert! men pikene i rosa synes nok det var litt harry frykter jeg.. who cares?

Meget mulig :lol: Men etter dette bilde å bedømme så ser det ut til at de tre brudepiker trivdes relativt godt i det trange 2-manns baksetet på M3en :P

[ Bilde ]

Hvor mange av de der er single?

Resten, er bare awesome!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lekkert! men pikene i rosa synes nok det var litt harry frykter jeg.. who cares?

Meget mulig :lol: Men etter dette bilde å bedømme så ser det ut til at de tre brudepiker trivdes relativt godt i det trange 2-manns baksetet på M3en :P

[ Bilde ]

10 poeng og ein klapp på skulderen te deg viss du tar med de tre til E30Meet iår! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ting å si på humøret der nei :)

Sendte over bilder til frua, så får vi se hva en som ikke har bensin i blodet mener.. er det thumbs up så får jeg kanskje kjøre innom å dra med meg en ring på vei hjem ;)

Får vi tilbakemelding på hvordan det blir da? :D

Haha, slapp å bli gift! For det første svarte hun ikke, mente det ikke var noe å svare på (enda jeg ba om det), spurte enkelt: stilige brudebiler?

Svaret etter purring:

"Nei ikke stilig, harry"

Hun aner ikke hvor feil hun tar, og hva hun gikk glipp av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ting å si på humøret der nei :)

Sendte over bilder til frua, så får vi se hva en som ikke har bensin i blodet mener.. er det thumbs up så får jeg kanskje kjøre innom å dra med meg en ring på vei hjem ;)

Får vi tilbakemelding på hvordan det blir da? :D

Haha, slapp å bli gift! For det første svarte hun ikke, mente det ikke var noe å svare på (enda jeg ba om det), spurte enkelt: stilige brudebiler?

Svaret etter purring:

"Nei ikke stilig, harry"

Hun aner ikke hvor feil hun tar, og hva hun gikk glipp av ;)

Hahaha.. Så hun syns det var harry ja :lol: Ja, hun er vel ikke alene om å mene det :P Jeg ser jo at stort sett samtlige som kommenterer bildene lider av samme E30 sykdom som her i familien :lol: MEN, at det var stas å pynte bilen til fest er det iallefall ingen tvil om!! Skikkelig morro :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...