Sund.M3 Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 dette er ikke harry, dette er stil! gratulerer med bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Kanon bra det der jo!! Hvordan går det med M3 nr.3 forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 HARRY? Dette var så nydelig at jeg fikk en tåre i øyekroken :`) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 lekkert! men pikene i rosa synes nok det var litt harry frykter jeg.. who cares? Meget mulig Men etter dette bilde å bedømme så ser det ut til at de tre brudepiker trivdes relativt godt i det trange 2-manns baksetet på M3en [ Bilde ] Hvor mange av de der er single? Resten, er bare awesome!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Dette er noe man kan like! Utrolig stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 lekkert! men pikene i rosa synes nok det var litt harry frykter jeg.. who cares? Meget mulig Men etter dette bilde å bedømme så ser det ut til at de tre brudepiker trivdes relativt godt i det trange 2-manns baksetet på M3en [ Bilde ] 10 poeng og ein klapp på skulderen te deg viss du tar med de tre til E30Meet iår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Både ideen, bilene å brudepikene var terningkast 6!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Dette var skikkelig tøft!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Ingen ting å si på humøret der nei Sendte over bilder til frua, så får vi se hva en som ikke har bensin i blodet mener.. er det thumbs up så får jeg kanskje kjøre innom å dra med meg en ring på vei hjem Får vi tilbakemelding på hvordan det blir da? Haha, slapp å bli gift! For det første svarte hun ikke, mente det ikke var noe å svare på (enda jeg ba om det), spurte enkelt: stilige brudebiler? Svaret etter purring: "Nei ikke stilig, harry" Hun aner ikke hvor feil hun tar, og hva hun gikk glipp av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Se her ja Her var det mye positive tilbakemeldinger om både bilene og brudepikene (som forøvrig har fast følge ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Ingen ting å si på humøret der nei Sendte over bilder til frua, så får vi se hva en som ikke har bensin i blodet mener.. er det thumbs up så får jeg kanskje kjøre innom å dra med meg en ring på vei hjem Får vi tilbakemelding på hvordan det blir da? Haha, slapp å bli gift! For det første svarte hun ikke, mente det ikke var noe å svare på (enda jeg ba om det), spurte enkelt: stilige brudebiler? Svaret etter purring: "Nei ikke stilig, harry" Hun aner ikke hvor feil hun tar, og hva hun gikk glipp av Hahaha.. Så hun syns det var harry ja Ja, hun er vel ikke alene om å mene det Jeg ser jo at stort sett samtlige som kommenterer bildene lider av samme E30 sykdom som her i familien MEN, at det var stas å pynte bilen til fest er det iallefall ingen tvil om!! Skikkelig morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 Kanon bra det der jo!!Hvordan går det med M3 nr.3 forresten? Den fikk dessverre en veldig trist skjebne Ett uheldig møte med en lyktestolpe førte rett og slett til kondemnering Så nå har vi bare 2 M3er i familien Føreløbig iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Hmm. Leit å høre . Var dette en rød med sort skinn interiør kjøpt fra rena og kmstand litt under 100000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Hmm. Leit å høre . Var dette en rød med sort skinn interiør kjøpt fra rena og kmstand litt under 100000? Nei, denne ble kjøpt fra Ski (mener jeg det var). En del høyere km.stand enn den du snakker om. Glad han hadde kasko iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå