MagnusHN Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Ved de to bakerste boltene på toppen er det litt olje og det er tendenser til at det drypper så vidt ned på grenrørene. Ser at det er to forskjellige toppakninger til denne bilen (E46 330i), en som er 0,70mm og en som er 1.00mm. Har det noe å si hvem man velger og bør man bytte andre ting i samme slengen? bolter etc..... Mvh Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Topppakning eller toppdekselpakning? Toppdekselpakning er det bare en utgave av og den går rimelig fort å bytte. Topppakning er endel mer styr, da må du ha: pakning til topp, vanospakning, toppdekselpakning, helst ventiltetninger, nye toppbolter, grenrørpakninger, innsugspakninger ++ Om det er topppakning du har tenkt til å bytte, så kan jeg se om jeg finner delelisten fra de delene jeg bestillte da jeg overhalte min M54B30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Okei. Sånn ser det ut: Nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 bilde fungerer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Kom bilde nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Det du trenger er toppdekselpakning ikke toppakning. Relativt fort gjort å bytte, og fins bare en type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Takk for svar, da bestiller jeg det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Ser det er to forskjellige tykkelser på de, noen innspill?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Det er vel toppdekselpakningen du bør bytte og ikke toppakningen? Bytta nettopp toppdekselpakning på min e60 etter samme symptom som deg.. drypper olje ned på eksosmanifolden og det lukter dritt.. Problem løst nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Delenummer: 11129070990 Nr. 16 Koster 570+frakt hos GS koster 423+frakt hos koed (totalt 626,-), så GS eller andre utsalgt blir sikkert rimeligst, om du bor i nærheten og slipper frakt. Dette er originaldeler. De har veldig billig uoriginale, hos både koed og GS, men de tør jeg ikke kjøpe. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Jeg fulgte denne videoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Okei, takk for raske svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå