Gå til innhold

Strømmen bilformidling

slados
 Share

Anbefalte innlegg

• 5 months later...

Handlet bil der for ett år siden. Det gikk knirkefint og proffesjonelt. Han hadde ikke sommerfelger som jeg likte når jeg handlet så han sendte meg et felgsett når han fikk inn noe jeg ville ha. Bra service! Har ikke hatt noen problemer med bilen så vet ikke hvordan det arter seg om slikt oppstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Fantastisk dårlig oppfølging av et useriøst firma

2 selgere, henholdsvis innehaver S. Strømmen og hans nestkommanderende opptrer på en svært uryddig måte hvor de kun er opptatt av å selge biler. Kunden kommer i 2 rekke. 

Garantiordninger og avtaler er rosenrødt før ting inngås, men når/hvis du får problemer står du alene og må krangle. 

Dette blir håndtert svært dårlig av selgerene. En skulle tro at daglig leder var mer interessert i å rydde opp og ha et greit forhold til fremtidige kunder, men 

dette er Strømmen ikke interessert i. Enkel løsning er å slutte å ikke ringe tilbake, slutte å ta telefonen, slutte å svare på mail. Når jeg som kunde foreslo å komme innom var det ikke ønskelig. Istedenfor prøver de å skremme bort kunden med å "true" med sine advokater. 

Er det tvist med de, kjør saken inn for forbrukertvistutvalget. Her får man god hjelp. På denne måten kan man stå opp mot useriøse aktører som denne bedriften.

Legg også spesielt merke til mange av annonsene deres. De er av biler de har hatt inne før(arkiv bilder) og er ikke representabelt ift den bilen som faktisk er annonsert. Det står ingenting om dette i annonsen.

Det finnes så mange dyktige bilforhandlere som selger et godt produkt, med garantiordninger som ikke er til for å lure kunden, Strømmen Bilformidling er ikke er av de.

Min sterkeste anbefaling er å styre unna disse. Se på erfaringer og søk de opp på google så vil man raskt se at det ikke bare er noen få misfornøyde kunder.. Det er mange av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...