badsha Posted June 1, 2013 Share Posted June 1, 2013 Selger komplett CiC enhet inkludert skjerm, driver og i-drive modulen! Kommer fra en 2012 mod 3 serie e90! Passer utmerket med de som har den gamle CCC enheten og vil bytte til den nye!! 2005-2012 modeller Link to comment Share on other sites More sharing options...
badsha Posted June 2, 2013 Author Share Posted June 2, 2013 bilder.. kom med bud!!! selges ikke under 8000! Link to comment Share on other sites More sharing options...
badsha Posted June 3, 2013 Author Share Posted June 3, 2013 opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
badsha Posted June 4, 2013 Author Share Posted June 4, 2013 Opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
volvo242turbo Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 Kan denne monteres i eldre e90 fra 2005? eller blir det bare knot? Link to comment Share on other sites More sharing options...
badsha Posted June 4, 2013 Author Share Posted June 4, 2013 kan fint gjøres;) har nettopp gjort det med min 2006 e90:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
badsha Posted June 7, 2013 Author Share Posted June 7, 2013 Er vel noen som vil ettermonterte dette.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
badsha Posted June 12, 2013 Author Share Posted June 12, 2013 Opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
BmwM46 Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Har ett spørsmål Jeg har den litt mindre navi skjermen i min e91lci å lurer på om jeg kan bare skaffe denne større typen skjerm å den byttes ut med den nåværende ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
badsha Posted June 12, 2013 Author Share Posted June 12, 2013 Du har antageligvis business versjonen som er begrenset så anbefaler professional, men det går sikkert fint å bytte med den store skjermen:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
awt Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Det er ikke mulig å bytte kun skjerm (eller jo, men du får ikke fullt bilde), må bytte hele systemet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BmwM46 Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Okei , hva får jeg med denne som jeg ikke har fra før ? Alt er likt her bortsett fra skjermen ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
awt Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Funksjonsmessig er ikke forskjellene så enorme, men det ser langt bedre ut. Eneste er at du har mulighet til å lagre musikk på en intern harddisk her, samt at du får mer informasjon samtidig på skjermen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BmwM46 Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Funksjonsmessig er ikke forskjellene så enorme, men det ser langt bedre ut. Eneste er at du har mulighet til å lagre musikk på en intern harddisk her, samt at du får mer informasjon samtidig på skjermen. Okei , er det mye så må gjøres for å bytte til dette ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
awt Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Ikke så veldig, men du trenger i tillegg en dings for å kunne bruke navigasjonen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts