BmwM46 Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 Lurer på hvor jeg burde bestille pærer til å få hvite angeleyes på min nye bmw e91 som jeg henter på mandag ? Noen som har erfaringer ? Vil ha hvitest mulig ringer ! Har sjekket ebay , men det er jo haugevis å velge mellom derfor jeg lurer på om noen har kjøpt noe sånt til sin bil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 Sjek LED tråden s 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eilefsen Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 kommer jo også ann på hvilken modell du har... pre lci eller lci er forskjellige pærer på disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2013 kommer jo også ann på hvilken modell du har... pre lci eller lci er forskjellige pærer på disse. er vell lci tror jeg den nyeste før f serien vell med de gule diodene i lykta:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eilefsen Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 http://www.ebay.com/itm/H8-20W-E60-E92- ... 4d&vxp=mtr Sånne har jeg bestilt, men ikke fått de ennå. kommer vel til uka tror jeg. Så vet ikke hvordan de er, men skal vist lyse sterkt nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 http://www.ebay.com/itm/H8-20W-E60-E92-E93-X5-LED-CREE-Angel-Eye-Halo-Light-Error-Free-BMW-M3-E70-White-/181150764365?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2a2d6d4d4d&vxp=mtrSånne har jeg bestilt, men ikke fått de ennå. kommer vel til uka tror jeg. Så vet ikke hvordan de er, men skal vist lyse sterkt nok. Kunne du sendt meg ett bilde da ? Og om du hadde gidda å lagt med hvordan de var å montere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Prøvde noen pærer på 6w igår å da på dagen å da så det ut som jeg hadde kun på grøftelys på å det syns jeg så dumt ut så bytta tilbake til org pærene igjen , noen som har bilder eller formening / link til noen pærer man kan se på dagen å imørket ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eilefsen Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Har fått bytta nå, men ble vel bare sånn halvførnøyd... ble liksom ikke som på 2012 modell e9x. hva er det egentlig for pærer som står i de? det er jo samme lyktene som på 2009 lci modellene. har bmw noen orgianle pærer de bruker på disse? Kan jo ta noen bilder senere i kveld om jeg husker på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Har fått bytta nå, men ble vel bare sånn halvførnøyd... ble liksom ikke som på 2012 modell e9x.hva er det egentlig for pærer som står i de? det er jo samme lyktene som på 2009 lci modellene. har bmw noen orgianle pærer de bruker på disse? Kan jo ta noen bilder senere i kveld om jeg husker på det. Som jeg nevnte vil jeg ha noen pærer som ikke lyser noe grassat i innerste ring men noe som er midt imellom som lyser hvitt å pent selv på dagen Sånn er jeg lite for. Denne typen lys jeg vil ha Noen som har erfaringer med ekstralys sine pærer ? Som jeg sier er det nederste bilde samme som jeg vil ha på min, men kamerat har 20w pærer men blir liksom omtrent som å ha eget lys inne å litt ae ytterst i lykta.. :s Men kan det være pga han har andre pærer ? at det er pærene som gjør lyset slik som på bilde over og watten er jo lik han sine , men ett helt annet lysbilde på hans bil. Link til de på nederste bilde... http://www.ekstralys.no/products/led-bm ... 91-e92-20w EDIT : La merke til at disse som jeg linket til er jo pokker ikke til facelift utgaven , noen som vet om noen pærer som gir samme sterke lyset på dag/kveld som er som disse over , ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Har fått bytta nå, men ble vel bare sånn halvførnøyd... ble liksom ikke som på 2012 modell e9x.hva er det egentlig for pærer som står i de? det er jo samme lyktene som på 2009 lci modellene. har bmw noen orgianle pærer de bruker på disse? Kan jo ta noen bilder senere i kveld om jeg husker på det. På nyere BMW så bruker de så kalte halo rings, som ennå ikke selges på markedet. Det var en side som solgte slike tidligere (som jeg ikke husker hvilken side nå) til Facelift biler, det var samme settet. Men det er jo slike ringer som man får CCFL LED på E36 46 39 38 osv ettermonterings kit, de kitene der er jo like sterke. Men for de som kun kan bytte lyspæren så er det dessverre ingen pærer som kan måle seg på dagtid. (ennå) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eilefsen Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Har fått bytta nå, men ble vel bare sånn halvførnøyd... ble liksom ikke som på 2012 modell e9x.hva er det egentlig for pærer som står i de? det er jo samme lyktene som på 2009 lci modellene. har bmw noen orgianle pærer de bruker på disse? Kan jo ta noen bilder senere i kveld om jeg husker på det. På nyere BMW så bruker de så kalte halo rings, som ennå ikke selges på markedet. Det var en side som solgte slike tidligere (som jeg ikke husker hvilken side nå) til Facelift biler, det var samme settet. Men det er jo slike ringer som man får CCFL LED på E36 46 39 38 osv ettermonterings kit, de kitene der er jo like sterke. Men for de som kun kan bytte lyspæren så er det dessverre ingen pærer som kan måle seg på dagtid. (ennå) Det som er så rart er jo at jeg ser dette på sene modeller av e9x, med samme type lykter som jeg har.... men mulig det er forskjell på lyktene som selges i norske nettbutikker og de på ebay, selv om jeg tror de har samme opphav, nemmelig kina? På f3x så skjønner jeg jo at det er noe annet, for de er jo j... stærke til og med på dagen Men jeg mener at e9x fra 2010 (da de fikk de lave railsa bla.) må bli levert med noen led lys fra fabrikk? for har sett gubber i 50 åra med sånne lys, og tviler på at de har bytta pærer når resten av bilen ser standard ut får glo litt i delekatalogen tenker jeg Mine lyser nesten ikke i ytter ringene i mørket heller så jeg nå.... mulig det lønner seg å bestille i norske butikker, og heller bare returnere de om en ikke er fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quadraiz Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Hvordan er det å bytte til led angel eyes ringer i forhold til politiet og evt eu kontroll? Fikk ikke godkjent E36 jeg hadde tidlige med xenon all the way.... Men var byttet lykter på den da. Ser mye bedre ut med både xenon/led i grøftelys og ringene da uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antares Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Har selv satt inn 10w cree led (altså 10w pr pære) på min E91, og ble godt fornøyd. Kjøpt på Ebay. Om du skal handle på Ebay, så vær obs på at noen oppgir totale wattstyrken for begge pærene, så forsikre deg om at du leser hele teksten, og at du får opplyst wattstyrken pr pære. Har sett flere BMW nå som har så sterke lys i ringene at det "flyter" ut og man får et inntrykk av at ringene er veldig tykke/nesten som et hovedlys, og da synes jeg hensikten blir borte. Min anbefaling er å kjøpe cree Led med 10-15 w styrke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eilefsen Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Har selv satt inn 10w cree led (altså 10w pr pære) på min E91, og ble godt fornøyd. Kjøpt på Ebay. Om du skal handle på Ebay, så vær obs på at noen oppgir totale wattstyrken for begge pærene, så forsikre deg om at du leser hele teksten, og at du får opplyst wattstyrken pr pære. Har sett flere BMW nå som har så sterke lys i ringene at det "flyter" ut og man får et inntrykk av at ringene er veldig tykke/nesten som et hovedlys, og da synes jeg hensikten blir borte. Min anbefaling er å kjøpe cree Led med 10-15 w styrke... Du har 2007 modell ser jeg, annen lykt og pære i denne. Hadde det vært samme, hadde jeg kjøpt mtec pærer Har prøvd alt fra 7,5w til 20w og har problemer med å spre lyset til den ytterste ringen på alle pærene... men vi får se hva vi finner... en skal vel lete litt før en blir fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå