Anterialis Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 Hei, har dette en egen utstyrskode? Hvordan finner jeg ut om bilen min har dette, uten å vente til vinteren kommer igjen? Bil: E92 2010 320D. På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 Mener dette skal være standard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anterialis Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Bilen min er en importbil (har altså ikke "cold climate package". Da stiller det seg vel annerledes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anterialis Skrevet November 5, 2013 Forfatter Share Skrevet November 5, 2013 Noen som vet? Vinteren er på gang no... Var en dag for ei lita stund siden, da fungerte ikke spylerne til frontvinduet. Motoren gikk og susa, men kom ikke væske.. Etterhvert kom det litt væske, men traff så vidt vinduet. Først etter 10-15 min fungerte det. Da hadde jeg førsøkt spyle flere ganger ,samt at jeg kjørte bilen i sola... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Det er jo bare til å ta hånden på speilet å kjenne Spyler dysene ser du vist du åpner panser og se om det går ledninger og ikke bare slanger til munnstykket på panser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anterialis Skrevet November 9, 2013 Forfatter Share Skrevet November 9, 2013 Kjentes ut som om speila var noe varme, ja. Men om det går ledninger til spylerdysene er vanskelig, da de på en måte sitter i motoren og dekket av div. deksler... Men satser på at det er varme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå