APedersen Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 En strøken 740i som ikke var på skilt?? Ble det dyrt? Send på pm om så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2014 Da er delebil på tur nordover Grunnen til at den blir sett på som delebil er at den er ikke norsk, så ble mye billigere enn å kjøpe deler jeg trenger for å bygge den opp igjen. Er dratt på sjøen nå, så håper bilen er ferdig til jeg skal hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Gladmelding idag: delebilen kommer idag!! Skulle ønske jeg var hjemme så jeg kunne tatt meg en tur før den plukkes ned Og dattra mi er 1 år idag APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Første post oppdatert med bilde av delebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Så bra ut den delebilen ! Med Alpina leppe og greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Ja, selger sier den er strøken, har ikke fått sett på den selv da jeg er på sjøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Er bare å sende den nordover, så skal jeg sjekke den grundig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet April 9, 2014 Forfatter Share Skrevet April 9, 2014 Den kom på mandag hermanoo90 og APedersen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2014 Delebil og min bil Måtte prøve den litt før den ble plukket ned Har begynt å demontere min bil, regner med å bruke 3-4 uker på dette med lakkering. Må også ha bilen på eu, trenger nye lyktespylere, noen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Jeg har et par lyktespylere liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2014 Da vil jeg gjerne ha dem er de med listene under lykta også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 De har jeg også ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juni 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2014 Ble litt problemer med jiggen, men forventer å være ferdig neste uke! Gleder meg som en unge!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Der var den ja, lykke til med å få den fikset, Fikk du igjen på forsikringa så det dekker reparasjonen? Sent from my iPhone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juni 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2014 Jo takk Er ikke helt fornøyd med hva jeg fikk igjen.. Men får solgt delebilen når jeg er ferdig med den, så må vell ut med 15k ish fra egen lommebok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå