740AV Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 740AV, Når du sier at dem spiser batterier, har du og opplevd dette? Noen teorier om årsak? Har hatt 3 batterier på 4 år, og det ser ut til at jeg må bytte igjen snart Står mye nyttig her: http://www.meeknet.co.uk/e38/E38_Battery_Drain.htm Jeg har en fastmontert Ctek lader i bilen min. Men det hjelper ikke når man glemmer å plugge den i Batteriet jeg har nå har blitt utladet noen ganger, og et startbatteri blir svekket for hver utlading. Bilen kan nå stå max 2 døgn før batteriet er utladet Har heller ikke giddet å feilsøkt på min ennå. Egentlig bare latskap fra min side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Maks 2 døgn? det var da voldsomt? Har du prøvd å sette på et tangampermeter for å sjekke hvor mye som tappes når den står? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Har ikke prøvd med tangampermeter ennå nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Da er diagnose bestilt, time hos doktoren 22 juli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Har aldri hatt noe problem med hvilespenningen på min e38. Men har hatt en del biler innom jobb (e39), hvor forsterkeren til telefonen stjeler strøm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Avbestillte ganske fort, da et annet verksted skulle ha 640 kr, og fikk time på torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Sjekka batteriet, og det var ikke noe galt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Finn du feil steinar ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 Får se, litt distré frøken heime, så ho tok feil torsdag. Straks heim om ikkje mindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Da er diagnose bestilt, time hos doktoren 22 juli. hvor da? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 Norbil, men ikkje la dem gjøre nåkka meir enn å ta diagnose! 6-700kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 koffer skal di ikje gjøre mer en diagnose ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 Treng ikkje ta det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 hahaha^^ all erfaring delt e jo god erfaring ? å sia nordbil e en x-bmw selger å enda værste så må d jo være delbart ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Feil tenning på tre syl, må vell ha nye coiler da? Har ikkje hadd nåkka med dem å gjøre sjøll, men har hørt litt av hvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå