Gå til innhold

BMW E38 740IA - EU godkjent! Oppdatert første post

Share

Anbefalte innlegg

Fikk bensinpumpa fra koed i dag, hadde tenkt å få bytta den med en gang... Eneste problemet var at bilen sto i nedoverbakke og nesten full tank, og dårlig med plass å sette den på, så fikk ikke åpna luka til pumpa.

Fikk til slutt trilla den på parkeringsplassen til naboen, som nesten var flat, da var bensinen 1mm fra kanten(!).

Dro ut pumpa og satte i den nye, tror ikke måleren ble rett, så den viser tom tank akkurat nå, så det skal fikses i morgen.

Deilig å få bilen på veien igjen, vært ute å trilla i kveldssola sammen med fruen :)

Legger ut ett par bilder i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt konge :D Hmm.. Er greit fornøyd med Koed jeg, men jeg fikk melding på onsdag om at delene mine var sendt, så spora jeg pakken i går og i dag, og da var ikke delene sendt før i dag #-o Mao jeg kunne hatt delene i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må dere huske at koed har hovedlageret sitt i danmark, så når de sendes derfra tar det et par dager før de kan spores her i landet.

pleier som oftest og ta ca en uke fra de sender til delene kommer fram. og prisene man får hos de pleier jo også gjøre at det er verdt de ekstra dagene det tar og vente da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du fikk liv i den igjen, pen bil du har! :)

Er hjemme i Harstad for tida, må se om jeg ser deg en dag...

Forresten: er 740i-merket ditt riktig plassert? Ser ut som det står veldig nærme kromlista på bakluka? (kan hende det er bildene som lurer meg, eller at det faktisk skal være sånn :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...