Freakshow Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Takk for all hjelp men vil ikke bøye staga, gjør metale mykt og det elle bra! Noen som Veit hvor man får kjøpt justerings stag? 1000 spenn Vakke gærnt heller! Men bilen står i Kirkenes og sa må jeg til Tromsø for å få senka den og det er et stykke å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Om det gjøres mykt betyr vel neppe så mye, da det ikke er noe voldsomt med belastning på dem. Ellers kan du kjøpe stag som er kortere enn originalt som vil gjøre det samme som senking med kompjuter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 Om det gjøres mykt betyr vel neppe så mye, da det ikke er noe voldsomt med belastning på dem.Ellers kan du kjøpe stag som er kortere enn originalt som vil gjøre det samme som senking med kompjuter. hvor finner jeg senke stagene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 På bilen eller på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Nettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Antar noen andre linker til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Du bøyer jo ikke senkestagene da. Du kan lage de selv, om du vet hva en bolt, skive og mutter er. Dessuten, du får den ikke lav nok om du bare bruker senkestag. Tro meg, jeg vet. Du må senke med diagnose. Lavere går ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Aha! takker for hjelp din så jævlig bra ut kunne vel tenkt meg og hatt den hakke lavere i ræva men går det ikke så går det jo ikke men hvordan var den å kjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Du må jo se hva som overhodet er praktisk mulig å få til på en slik touring. Mistenker at du et på jakt etter stance look. Og da må du gjøre helt andre grep Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 hadde ikke helt planer om å stance den, men ville ha den lav vi får se hva som skjer når felger og Coilovers kommer på får se hvor lav jeg klarer å få den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriss66 Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Hvor mye bøyer dere stagene bak? Har bøyd de nå til de blir 8 cm tror jeg det var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriss66 Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Hvor mye bøyer dere stagene bak? Har bøyd de nå til de blir 8 cm tror jeg det var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Er ikke vits å ha de for korte, for da blir den for kort og føleren til nivå går ut av stillingen sin. Da får du feilmelding og muligens skjev bil. Meget viktig at stagene er like lange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriss66 Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Ja okei. Hvor lang er dine? Kunne tenk meg den litt lavere hvis det mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå