Staurbakk Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Hei er det noen som har noe kjentskap til bmw 320si limited edition? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jass Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 hva lurer du på? hadde en før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Jeg eier en nå, Bare å spørre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Fin bil! Litt hissigere karakter enn datidens 320i hvertfall..? + en del fine detaljer, og alt i alt en mer spesiell og attraktiv bil enn vanlig 320i. Din er fin Mossing, husker jeg så den hos forhandleren før du kjøpte den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Staurbakk Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Jeg eier en nå, Bare å spørre ut Hva er forskjellen fra en 320i og si? liksom er det noe stor forskjeller noe man legge merke til, både i motor osv:) Er det en veldig dyr bil å eie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Du merker vesentlig forskjell i motoren ved at den klatrer raskere i registeret. Den er også giret mye lavere som gjør at mellomakselrasjonen går raskere unna. Er ikke noe vesentlig dyrere å eie enn en 320i, delene brukt i den er jo standard BMW deler, kun hentet fra 330, 325 ect ect. Men du vil føle deg litt mer spesiell ved å eie en Si versjon, og jeg mener også at den har en bedre rattfølelse sammenliknet med en vanlig 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Staurbakk Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Du merker vesentlig forskjell i motoren ved at den klatrer raskere i registeret. Den er også giret mye lavere som gjør at mellomakselrasjonen går raskere unna. Er ikke noe vesentlig dyrere å eie enn en 320i, delene brukt i den er jo standard BMW deler, kun hentet fra 330, 325 ect ect. Men du vil føle deg litt mer spesiell ved å eie en Si versjon, og jeg mener også at den har en bedre rattfølelse sammenliknet med en vanlig 320i. Takker for svar Hadde egentlig tenkt å kjøpe denne, men så oppdaget jeg at den var solgt nå i dag http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=42028791 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Har sett på den, den er jo flott, og de riktige tingene har blitt gjort med den også. Meget ryddig. Du får se om du finner deg en 325i, den som ble solgt er er nok den best utstyrte Si´n jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Steffan sin nydelige og særdeles velholdte 320si ja... Må si den gikk fort! Han la den ut for få dager siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 320si er vell noe tørstere i forbruk, en vanlig 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Fra Wikipedia: BMW 320si er en spesialutgave produsert i 2006 i kun 2 500 eksemplarer. 320si ble bygd for å kunne stille til start i FIA World Touring Car Championship (WTCC). 320si har en modifisert fire sylindret motor (N45) som er forskjellig fra den vanlige 2006 motoren i 320i (N46). Endringene er blant annet høyere turtallsperre (7 300 omdr.) og større kompresjon enn standard 320i. Motoren er for det meste håndbygd og har ikke Valvetronic, noe som reduserer antall bevegelige deler. Akselerasjonen fra 0 til 100 km/t er på 8,1 sekunder og fra 80 til 120 km/t er på 7,7 sekunder. Til sammenligning er standard 320i akselerasjon på henholdsvis 9,0 og 9,1 sekunder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå