Parts24 Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Har ikke sett noen andre her inne som har gjort dette, så jeg tenkte å skrive en liten review så langt. Selve innstalleringen av skjermen er en relativt grei jobb. Jeg brukte ca 2 timer, men har fortsatt ikke fått alt til å fungere slik det skal. Uansett så ser finishen veldig bra ut, og det er vel bortimot umulig for noen som ikke har litt innsikt å se at dette er ettermontert. Her er en link fra dynavin: Men samme hvor bra dette ser ut så får jeg ikke lyd fra hverken iPod eller USB. Får heller ikke lyd fra BT Stream på iPad, Galaxy S3 osv. Dette syns jeg er veldig rart siden jeg får lyd når jeg ringer ut med BT. Det virker som at spilleren ikke "overrider" radio/cd som er originalt i bilen. Dette settet fungerer litt annerledes da cd-enheten beholdes i bilen. Bruksanvisningene er stort sett skrap - det var ikke mye nyttig å lese der. Mangler flere vesentlige punkter også. Tydeligvis mangler noe jeg ikke har funnet ut enda heller siden jeg ikke har fått det til å fungere skikkelig. Dersom noen har kjennskap til Dynavin i E60 så tar jeg imot alle tips og triks.. akkurat nå er det kun navigasjonen jeg har nytte av siden jeg ikke får lyd ut. Jeg fant forøvrig noen ledningsdeler oppe i panelet ved takluken, det var en avklipt handsfree fra Nokia og en sort avklipt ledning som fortsetter langs ruten. KAN dette være noe ettermontert handsfree-greier som er koblet en eller annen plass og kødder til Dynavin-systemet? Et langt skudd riktignok... begynner å bli lei allerede! Som sagt.. tips mottas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Ogis her inne(tror det var det navnet) har vel hatt en slik i sin bil? så mulig han har noe å komme med der? har selv lyst på en slik, med dab+ modul da Bollis69 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgi Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Jeg har og den i min bil men det ryker ut til helga til fordel for cic fra bimmertech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Fungerer den slik den skal da? Vet du hvordan jeg aktiverer AUX med denne dritten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgi Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Det at Aux,USB bla ikke fungerte e r en av grunnene til jeg hiver dritten ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Hva men er du med ikke fungerte? At du ikke får lyd eller ingen funksjon i det hele tatt? Vet du hvor jeg skal koble inn mikrofonen som fulgte med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgi Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Handsfree fungerer helt ok men USB eller skorter er det ingen lyd fra.NAvigasjonen fungerer med lyd merkelig nok.Spillelistene kommer opp på skjermen men null lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Handsfree fungerer sier du, hadde du mic. i bilen fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgi Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Ja men dynavinen over styrer den gammel originale handsfreen. Er ikke sikker men mener den har innebygd mic slik som andre modeller av dynavinen har.I gammelbilen E39 hadde jeg og dynavinen å der brukte jeg heller ikke mic,kun den innebygde i dynavinen.Men uansett så er jeg så misfornøyd med denne her attåt jeg kjøpte komplett cic fra bimmertech.Greit det kosta skjorta men skit au..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Problemet mitt er at den ikke overstyrer noe som helst.. Argh.. Det er en mic på selve enheten men den virker jo ikke.. lukter cic fra bimmertech på meg også!! Eksos reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Sånn til opplysning så er vel Bimmertech desidert dyrest på CIC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgi Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Greit nok at bimmertech er dyrt eller en av di dyreste fra utlandet men får iallfall noe som fungerer.Nå betalte jeg vel ca 2200 euro men det var med combox.Alt ferdig coda å oppsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Har du prøvd å koble i mens iPod har vært totalt avslått før du plugger i? Når jeg gjør det får jeg lyd og kan styre den fra ratt/knapper. Om ikke er jeg heldig hvis jeg bare får lyd, og da må alt styres fra iPoden i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgi Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Nei har ikke prøvd det men virker for meg som om alt ekstra som sdkort,USB,iPod er dødt på lydsia.Spillelistene kommer opp på skjermen på alt jeg kobler til men lyden glimrer med sitt fravær.Legger den ut for salg til helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 slik jeg har lest det om Dynavin, så skal en kode aux til å fungere via spilleren! har dere gjort det? det må dere gjøre for å få lyd slik jeg har forstått det! http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1918387 det vises her hvordan.. Within this menu you can activate the factory AUX IN on cars that are not already activated so that the dynavin can feed audio from its various sources into the stock stereo system. You can also adjust the LDVS screen position, startup logo, PDC settings, etc... from this menu. håper dette gjør susen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå