Clerion Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Noen som har en ledig overnattingsplass på "campen" ? Har aliert meg med ett telt, men kjempefint om jeg slipper det ;D Kan ta en sofa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Er ikke så verst å sove i bilen heller da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Sove i bilen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Jaa'a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Hvorfor? Hvis man kan sove noe annet sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Ja, responsen er jo enorm så langt, ser jeg! ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Etter en og en halv time så er det ikke voldsomt nei. ;) .. Årner seg nok, ellers er det vel hoteller der og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Nei, ikke noe hotell der tror jeg. Er vel bare Bud Camping! Årner seg nok, ellers mente jeg at bilen var en fin nødløsning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Bryggjen i Bud tilbyr overnatting. Men det spørs om det uansett er litt sent å booke noe i selve Bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Føøøkk, høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Ring campen! Di ringte meg istad å sa noen hadde avbestilt en større hytte så er u heldig er an av di tre tomannshyttene jeg hadde booket ledig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Den ene var ledig fra Lørdag til Søndag Hjelper da litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Den ene var ledig fra Lørdag til Søndag Hjelper da litt Hjelper mye det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Satser på å krasje på en sofa Fredag-Lørdag Evt bilen. Såå, om noen har en sofa, skrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Hvis ikke er det mange hoteller i Molde, en halvtime unna Bud... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå