Ivrig86 Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Noen som har noe gromt til E39? Til salgs eller link til noe Lyst på noe med skikkelig kant eller noe som hvertfall gir bra fitment Usikker på hva jeg skal kjøpe... Sendt mail til aspecwheels på varrstoen ES6 =) Di hadde blitt Nice i gunmetal med den fargen jeg tenker bilen blir Ser di har 9,5 ET20 og 11x19" ET25 hvertfall Passer det tro? Hva slags senk bruker folk på disse? Spax burde vell være topp? Gleder meg til å teste M5 Hatt veldig mange M3 nå men aldri kjørt E39 M5... Kun hatt en E34 men det merkes at det er litt eldre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Disse tror jeg hadde gjort seg Noen som vet hva lags bredde og ET som går? Gjerne sleng ut bilder av E39r med skikkelig senk og felger http://www.aspecwheels.net/index.php?ro ... ct_id=5756 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Lest mye positivt om h&r og bilstein til M5'n.. Har du bilde av din? Er sugen på å kjøpe en selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Pm fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Har 20" RS GT på m5'n min, samt FK Highsport II. Fungerer veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 xxr 526 hadde vært tøft på e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 xxr 526 hadde vært tøft på e39? Neeh likte ikke di... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Pm fra meg Svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Er det samme nav på E39 og E46? Sendt mail til aspecwheels på varrstoen ES6 =) Di hadde blitt Nice i gunmetal med den fargen jeg tenker bilen blir Ser di har 9,5 ET20 og 11x19" ET25 hvertfall Passer det tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Har Bilstein PSS9 på min M5 funker supert på privat og bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 FK Highsport II og CCW LM5 på min, funker bra det. Savner kun hardhetsjustering, også kunne den hatt 1cm til med gjenger bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Prøvde FK silverline. De taklet ikke like mye bank som Bilstein. Samt de var noe mere "stump" i fjæringsvei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 FK Highsport II og CCW LM5 på min, funker bra det. Savner kun hardhetsjustering, også kunne den hatt 1cm til med gjenger bak. Ja derfor jeg tenker spax... Da er det hvertfall ikke for mykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 [ Bilde ] Det der var jo bare helt villt kult Hør med tempe dekk, di skaffer helt ville ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå