Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvilken størrelse det er på denne bolten? finner jeg noe sånt på biltema? Både koed, schmiedmann og GS har ca 1 uke leveringstid, jeg trenger denne asap. Nr 1 på bildet

2cl6stfmvq16uhwwju49.jpg

Skrevet

Har du ikke mulighet for å sjekke selv da?

Evt så er det jo bare å kjøpt M10 M12 og M14 så er du nok dekket. Sikkert standard gjenger. Mulig det er 12.9 da, vær obs på det.

Skrevet

Er det ikke bedre å bare ringe delelageret hos en BMW forhandler? De finner nok sikkert ut nøyaktig hvilken bolt du trenger :)

Om du har ikke noen i nærheten, så kan du jo uansett ringe og forhøre deg og se om du kan handle bolten en annen plass. Du kan ringe f.eks Bavaria Stavanger/forus. Er en ganske dyktig eldre kar som jobber på delelageret der :)

Kan jo alltids kjøpe noe annet når du trenger noe og kjører forbi en BMW forhandler for å ha god samvittighet 8)

Skrevet

er til en e30 2 dørs, er preface, er for å feste beltet på c stolpa, som dere ser.. m10 bolter sa du Tordah?

har de m10 og m12 og m14 på biltema? kan kjøpe alle og teste, 30 dagers returrett uansett =)

Skrevet

rimelig sikker på at det er fingjenga så biltema har ikke, og at den er vell tykkere på ene enden,

har jeg, hadde du sagt det når du kjøpte beltet hadde jeg kunne sendt med den og :P

Skrevet

mener å huske det var m10 fingjenger ja. tror kanskje jeg har en eller to liggende på verkstedet, kan dra bort å sjekke! :)

Edit - Fant skruene :) Dine for en kebab :kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...