Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) vi er to stk gutter i midten av 20 årene som ønsker litt å drive med.så er det noen som trenger noe gjort i form av skruing, pussing, små lakkering, retting, eller sveising er det bare og ta kontakt. Gjør også motorjobber:) har drivi med bil konstant i 6år (på hobby basis) har også jobbet på verksted som mekaniker så har endel erfaring. Han andre har jobbet som bilmekaniker i 5år. Holder til på Ringerike (buskerud) ta kontakt på pm ved innteresse :)

Skrevet

Hei. Jeg har en liten jobb jeg skulle ha fått gjort da jeg ikke har erfaring nok selv. Jeg fikk 3 feil på eu.

1. Håndbrekk må strammes/få ny wire

2.slitt bærekule

3. Dårlig innfestning på bakre del av begge bærebruer forran. Mye skulle dere hatt for og fikse dette kjapt?

• 2 weeks later...
Skrevet

Garranti å garranti. maskinerings jobben sender jg bort selv. Men alt av montering osv kan jg vell gi en form for garranti på. Men jg kan feks ikke gi deg garranti hvis du skal ha en original m20b25 å du skal ha turbo på den å dra ut 600hk for det er ikke holdbart:)

Skrevet

Er vel strengt tatt ikke garanti på jobber under bordet, dette gir i hvertfall ikke inntrykk av å være noe annet en hobbyvirksomhet, så her er det vel på eget ansvar, evnt. med UPG (Ut Porten Garanti) :P

Skrevet
Kan gi en viss type garranti for at ting er i orden vell? Men er jo aldri reklamasjonsrett på motorjobber..

Selvfølgelig kan du gi en hvis form for garanti, men det vil i grunn kun være for din egen samvittighet, da du ikke har noe foretak el. såvidt jeg har forstått!

Skrevet

Men har du noen erfaring med bygg osv da? Tror folk blir veldig skeptiske hvis du skjønner hva jeg mener, kanskje oppgi noe mer info om hva du har drevet med om det er noe jobbsammenheng, hobby etc..

Skrevet

Siden du tar snarveier mht jg og mg kan jeg ikke annet enn å fundere på hva du ville gjort med ett turbobygg :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...