s_brådalen Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Skrevet Juni 30, 2013 Hæ? Rettskrivning så skjønner jg hva du skriver:)
ZhilleN Skrevet Juni 30, 2013 Skrevet Juni 30, 2013 Retting av Nytern sitt innlegg hvis du ikke skjønner forkortelser : "Siden du tar snarveier med henhold til jeg og meg .................................... "
s_brådalen Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Skrevet Juni 30, 2013 Tar vell strengt tatt ingen snarveier. Mn denne tråden ble lagd for at folk kunne få hjelp til å fiksa ting til en litt billigere penge event. For dem som ikke skrur selv. Er lov å spørre å være skeptisk. Full forståelse for det. Men kritisering å drittslenging kan folk reise en anna plass med syntes jeg er du ikke inntresert så hold kjeft!
s_brådalen Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Skrevet Juni 30, 2013 Tar vell strengt tatt ingen snarveier. Mn denne tråden ble lagd for at folk kunne få hjelp til å fiksa ting til en litt billigere penge event. For dem som ikke skrur selv. Er lov å spørre å være skeptisk. Full forståelse for det. Men kritisering å drittslenging kan folk reise en anna plass med syntes jeg er du ikke inntresert så hold kjeft!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå