Jørgen Lie Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Her kommer noen raskt utvalgte bilder fra treffet til GS-Bildeler på Bud i går! Tross regnet var det vel 247 bilder som kjørte kolonnen over Atlanterhavsveien, og det er vel ny verdensrekord tror jeg Ble ikke så mange bilder som ønsket fra meg, da det var kommet dugg mellom kamerahus og objektiv, så alle bildene jeg tok forholdsvis tidlig på treffet var ikke brukende til noen som helst. Uansett, her kommer det noen, og for dere andre som tok bilder i går: Fyr løs og legg ut dere også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Ser bra ut dette her Få ut bildene, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Hvilken farge har den e28 på nederste bilde? Ligner litt på fargen som jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Mjørgen: Den heter Tiefse blau Noen flere bilder. Disse var egentlig ikke gode i det heletatt, men har prøvd å gjøre de så "bra" som mulig med litt redigering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Jacobsen Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Fytti rakker'n så mye flott!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 MYE gjennomførte biler! Men fikk alle bila premie eller? Men de så vel fortjent ut uansett Har du heva bilen i front eller, Halvor? Helt rått oppmøte hvis 247 biler stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Ingen klassikere eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 E30 regnes som klassiker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Mye dritbra bilder her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Mye bra bilder jørgen! Henrik: Det var med 247 biler over atlanterhavsveien. Var vel noen som ikke var med på turen. Mine beste bilder kommer så fort jeg får lastet de opp på flickr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Kjære verden så flott... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 fy søren så mye bra standard det er på bila! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Var faktisk helt rå standard på bilene. Jeg fikk ikke sett over alle skikkelig, desverre, men standarden synes jeg var HØY. Eneste jeg savner litt er de mere eldre bilene. Var ikke mange under 1980 der, om det var noen i heletatt.. Var vel noen E21`er, men tror de var de eneste. Takk Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 her var det mye gromme biler hva felger er det som står på den grønne e30`n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Fortsetter å sette gromme felger på disse x Grenland E30ene. Hvordan felger har den grønnen nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå