Gå til innhold

E92 2010 LCI - sideblinklys hø. side er løst, hvordan feste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

vasket min nyinnkjøpte (brukt..) e92 2010 mod lci i går kveld for første gang. Da jeg dro svampen over høyre sideblinklys (altså det blinklyset på siden av bilen..) la jeg merke til at denne var helt løs. Det var veldig enkelt å ta hele blinklyset ut slik at den hang i ledningen langsmed siden av bilen. Hvordan fester jeg dette lyset igjen?

Jeg har forsøkt å stikke det inn, og dra det fremover, uten hell. Det ser ikke ut som det er noe som er knekt. På innsiden ser jeg en slags U-klemme, ser hel og pen ut. Men jeg får altså ikke festet lyset igjen. Hva kan jeg forsøke?

Mvh,

André.

Skrevet

Jeg ser ingen U-klemme henge fast i dette blinklyset i denne videoen? Det ser forøvrig akkurat likt ut når jeg tar ut mitt blinklys, men jeg får ikke dyttet blinklyset mot frontlyktene når det er i sporet sitt.. Det går liksom ikke an, og lyset kan enkelt dras ut igjen..

Skrevet

aha! Da er det denne som har falt av.. mitt blinklys er helt likt, MINUS den sorte. Den grå "brønnen" til denne sorte klipsen er der, og ser ikke ut til å være skadet.. Kanskje klipsen har falt av og ligger "inni" bilen mellom lakken og karosseriet et sted... Merkelig... Takk for god hjelp!

Hvor får jeg tak i denne mon tro? 1000kr på Bilia? :s

Skrevet

Jeg handla nye på ebay nå til 200 kr... sorte med led. Sikkert ikke verdens beste kvalitet, men funker sikkert bra nok for meg :) samme som i videoen forresten.

Mange varianter å velge mellom.

Skrevet

Du får nok ikke tak i dette klipset. Gå på ebay og kjøp billigeste blinklyset du finner til e46/e90/e92 og ta klipset fra denne lykten over på den originale. Eller bestill noen tøffe med sota glass :)

Skrevet

Takk for tips =) Liker slik det er originalt, så prøver vel i første omgang å sette over klipset, evt. kjøpe nytt orig.

Takk for gode tilbakemeldinger!

Skrevet

? Kommer ikke til å beklage at jeg kan lite om bil, men jeg kan la vær å spørre om tilsynelatende banale ting i fremtiden dersom dette plager forumbrukerne her.

Skrevet

Det hadde vært snilt! Tar gjerne imot dette. Kan jeg gi deg beskjed over PM i beg. av neste uke? Er mulig jeg får tak i et slikt selv (fikk beskjed om dette i dag tidlig), men høyst usikkert. Får vite dette i beg. av neste uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...