BmwM46 Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Lurer litt på å kjøpe nye felger til nye bilen , men så lurer jeg på om det er noe jeg må styre unna når jeg har denne funskjonen på bilen ? Har sett på 9,5 19" til bak / 10 19" bak og 8,5 19" forran. Kan dette ha noe å si for tyreinspectionen ? Mener jeg har hørt noe om at du kan ikke ha hva som helst når du har dette? Takk for svar ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 hva er tyreinspectionen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Sikkert dekktrykk-kontroll han tenker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 viss det er det pungterings greiene han tenker på så er nå det standard utstyr på alle e9x måler bare hvor fort hjulene snurrer i forhold til hverandre. har ikke noe å si hvilke hjul man har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Sikkert dekktrykk-kontroll han tenker på. Stemmer Så har ingenting å bety på dekkene / størrelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Tror du får best svar direkte fra Jæger. På min e91, kom meldingene hyppig med gs hypertrack felger, men ikke med VMR felgene. Om det har noe å si at jeg kjører med nitrogen i dekkene vites ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Sikkert dekktrykk-kontroll han tenker på. Stemmer Så har ingenting å bety på dekkene / størrelsen? står trykket i dekkene på skjermen i bilen, eller gir den bare beskjed viss du har punktert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Tror du får best svar direkte fra Jæger.På min e91, kom meldingene hyppig med gs hypertrack felger, men ikke med VMR felgene. Om det har noe å si at jeg kjører med nitrogen i dekkene vites ikke. Å det betyr ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Tror du får best svar direkte fra Jæger.På min e91, kom meldingene hyppig med gs hypertrack felger, men ikke med VMR felgene. Om det har noe å si at jeg kjører med nitrogen i dekkene vites ikke. Resatte du RDCen da du byttet da? Skal jo ikke ha noenting å si hvilke type felger du kjører med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå