Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hvem av disse er best?? Ingen av dem er bra, men er interessert i å høre folks erfaring med dem.

Skal sitte på en e30 som kun blir brukt som finværsbil og en gang i blandt på bane.

Posted

Vi har solgt mest JOM og føler at det er hakket bedre enn TA. Men det er jo rimelige sett som du ikke kan forvente allverden av heller. Har dog ikke hatt en eneste klage på selve settet.

Posted

jar jom på e39`n min, fjører ruster fort, da dem ligger forbanna tett i ringene når bil står på bakken..

Posted

har jom på e90'n min. senker ikke nok syns jeg. har skrudd dem lavest posisjon foran og fjernet hjelpefjørene. fortsatt er den for høy, er møkkstivt foran og. med hjelpefjører er det ikke så gale.

bak endte jeg opp med å fjerne justeringsklossene, er fin høyde bak. men der er den litt myk.

forsåvidt har dem klart seg greit for rust, satt dem på i midten av desember.

Posted
Har jom på ene e30'n min. Funker bra. Men demperne foran er dårlige nå. Men vet ikke hvor gamle de er.

Er det muligheter for å få den skikkelig lav?

Å hvor stive syntes du de er?

Posted

Jeg sjekka ut dette når jeg skulle senke e30en og ble anbefalt å ta et dyrere sett med mindre bilen ikke kosta mer enn 10 lapper.. De jeg snakka med klaga på myk bil og for lite senk. Får det du betaler for. Akk nå har jeg 40-40 senk fra kw. Ikke fornøyd med høyden forran men er stiv og god. Settet satt på når jeg kjøpte bilen så hakke kommet lenger. Blir ihvertfall montert kw justerbart til vinteren ;)

Posted
TA-Technix er helt greit, senker en god del, men ikke så stivt.

jeg hadde TA-Technix coilovers på min E46.. det var pinnestivt på den ihvertfall..