miikabmw Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Hei! Da jeg har endelig kvittet meg med 316i compact for coupe-drømmen var for stort! Så jeg har endelig skaffet meg en for noen dager siden! BMW E36 318is coupe 1993 modell Kjøpte bilen som har ikke eneste rust å se! Men bilen har problemer med pluggledning og er tungt å gasse. Men, nye pluggledningen er på vei, så dt blir bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Ser ut som en flott bil med nydelig farge Sleng ut flere bilder og regner med nye felger og lykter er underveis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miikabmw Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Ser ut som en flott bil med nydelig farge Sleng ut flere bilder og regner med nye felger og lykter er underveis takk for det ja, bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Se her ja 318is er er morsom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miikabmw Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Se her ja 318is er er morsom bil Enig der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miikabmw Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Her er flere bilder! Mangler linser til frontfanger! kanskje noen som har liggende og vil selge dem til meg? Planen med bilen: M3 speil (bestilt) Nye felger Nye senkesettet (de som står i bilen blir aldri godkjent...) Ny M3 bakfanger (fanger som står på bilen er litt skadet, men vil heller ha nye istedet) Spoiler (har ikke noe favoritt.. Kom med forslag! ) Ny angel eyes frontlykter Men jeg må jobbe og tjene pengene først så jeg får kjøpt flere deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå