Julian Sommer Skrevet November 20, 2013 Forfatter Share Skrevet November 20, 2013 Redd skai ikke blir fleksibelt nok, men det er på lista over ting som skal testes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Har brukt sky i den ene min og syntes engentlig det var greit å jobbe med, men er jo selvfølgelig forskjell på sky også. Bilstereosenteret har vel vinyl med forskjellige overflater, matt, silkematt blank osv. Sjekk der, den har jeg brukt mye hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 22, 2013 Forfatter Share Skrevet November 22, 2013 Det er samme vinylen som judys bilstereo har Men skal høre hva judys får tak i. Nå blir det Mosconi 6to8 på meg og, noe som skal bli veldig gøy å leke seg med. Må ha den for å ha 4-veis deling til det blir midbass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Det er samme vinylen som judys bilstereo har Men skal høre hva judys får tak i. Nå blir det Mosconi 6to8 på meg og, noe som skal bli veldig gøy å leke seg med. Må ha den for å ha 4-veis deling til det blir midbass Ja, det så jeg jo nå heve, viste jeg ikke.. Sikkert mulig å få tak i noe som passer bra:-) Nice:-) blir spennende å høre om. Regner med det blir det på meg også til sommeren. Har fryktelig lyst på det og Focal Utopia + midbass når jeg starter å bygge den. Så da passer det bra om du har satt deg inn i det, så kan jeg spørre om jeg lurer på noe:-) Julian Sommer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Question Mark Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Siden du nå har solgt god-spilleren din, skal du streame musikk rett igjennom dsp'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 22, 2013 Forfatter Share Skrevet November 22, 2013 Nei, skal bare ha en random spiller med BT til å streame igjennom. Siden BT til 6to8 koster skjorta og er treg, og ikke er passordbeskyttet (så alle kobler seg på hver sin 6to8 på treff, meget upraktisk Plutselig begynner bilen sin å spille musikk. Bare trekk som gjenstår nå powerfulglenn og Marionette reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Så jævlig kult. Du er gal mann,hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Så sykt bra ut.Du er effektiv☺ Hadde vært kult hørt denne bilen en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Hva slags ladere har du forresten i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 :D SWEEEEEEEEEEEEEEEEET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Minnet veldig om 728iL`n til audioart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Helt rått! Skulle ønske jeg hadde klart det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
godalive Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 cred for installasjonen! Går ut fra at du vil bruke best mulig kildemateriale, siden det er nedlagt så mye tid og energi.. Får du til å spille ukomprimert (FLAC/WAV el) med blåtann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Det blei tøft! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 23, 2013 Forfatter Share Skrevet November 23, 2013 Godt å våkne til så masse fine tilbakemeldinger! Har ingen ladere i bilen enda, men det ser ut som det blir 300A dynamo fra Excessive Amperage til våren. Og da burde batterie(ne) holde seg fullt hele tiden. Har bare ett batteri i dag, oppgraderer dynamo før jeg evt setter inn flere hvis jeg må. Av kilde bruker jeg kun WiMP Hifi som musikkbibliotek. Der varierer kvaliteten kun mellom cd-studio Anbefaler ALLE som liker musikk til å bytte ut Spotify med dette. En helt annen verden med lyd, bl.a. 50% mer dynamikk. Hører forskjell selv på telefon-høyttalerne, og det dobler omtrent "verdien" på enhver bilstereo. Høres ihvertfall ut som det er vesentlig dyrere, og gjør monn mer enn et nytt frontsett eller en ny forsterker vil. Fra OGG 320kbps - lossless 1.5mbps sier vel alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå